Gjest Gjest_bea_* Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg kjøpte et helt nydelig skjørt forleden. Den er lagd av tolags-bomull. Men når jeg brukte den i går, så drev den og hengte seg på strømpebuksene. Måtte hele tiden løsne den fra lårene Er det flere som har opplevd dette problemet..? Og hva kan gjøres for å unngå det? Ser litt teit når skjørtet poser seg på lårne!
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Et klassisk problem. Som løses ved å bruke underskjørt. Noe jeg stort sett gjør hvis skjørtet ikke har påsydd underskjørt.
Gjest Gjest_bea_* Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Et klassisk problem. Som løses ved å bruke underskjørt. Noe jeg stort sett gjør hvis skjørtet ikke har påsydd underskjørt. Hehe, jeg var redd det ville komme til dette. Underskjørt ja.. Hvor fikk du tak i ditt? Cubus kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Ta litt fuktighetskrem i hendene, gni den forsiktig på utenpå strømpebuksa på lårene og der skjørtet fester seg. Dette funker!
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Hehe, jeg var redd det ville komme til dette. Underskjørt ja.. Hvor fikk du tak i ditt? Cubus kanskje? Jeg har noen av ukjent opphav, men også et par fra Lindex. Da jeg skulle ha helt korte underskjørt lette jeg over alt, og endte opp der. Men jeg er ikke helt fornøyd med dem. Rart stoff. Jeg liker bedre underskjørt som er litt elastiske. Det kan godt være de har på Cubus og andre lignende kjedebutikker.
Gjest antigartner Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Du kan også få tak i underskjørt på butikker som er spesialister på undertøy.
Nanja Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Hei. Jeg har et strikket vinterskjørt som jeg som jeg bruker med tykke strømpebukser. Jeg hadde også problemer med at skjørtet hang fast i lårene. Jeg fant frem et sort underskjørt som jeg kjøpte på en undertøysforretning for noen år siden. Da ble skjørtet mye mer behaglig å ha på.
Stocking lover Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Dropp strømpebuksene! Bruk strømper!! Dessuten mye mere sexy...
Champagnepiken Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Dropp strømpebuksene! Bruk strømper!! Dessuten mye mere sexy... Kan tenkes, men eliminerer likevel ikke problemet. Også strømper blir statiske og får skjørt til å henge seg fast...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå