Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hvilken ansiktskrem liker dere best? Samme hvilken hudtype, men si gjerne hvilken hudtype du har. Hadde vært fint med tips om kremer som ikke er så dyre, men jeg sier takk til tips som dyre merker også
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg liker godt Jasons ester c-serie, har brukt vekselsvis ansiktskremen og lotionen (aner ikke hva som er forskjellen bortsett fra at sistnevnte er på flaske, konsistens og ingredienser er så og si identiske) i over et år nå og er fortsatt fornøyd. Men de gir kanskje litt i underkant med fukt nå om vintern, så tør ikke anbefale den til noen med veldig tørr hud selv om den inneholder hyal...hylaro... -et eller annet som er en god fuktgiver. Fåes på helsekost og koster ca 200 kr.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Er det en slags rynkekrem? Eller kan hvem som helst bruke den? Et bare sytten, så hvis det er en rynkekrem, passer den kanskje ikke så bra:p
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Lòccitane sin serie med sheabutter for tørr hud er kjempegod, og ikke så dyr heller. Men husker ikke prisen... De har produkter for litt mer kombihud og siden du er sytten....
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Er det en slags rynkekrem? Eller kan hvem som helst bruke den? Et bare sytten, så hvis det er en rynkekrem, passer den kanskje ikke så bra:p Nei, det er ikke rynkekrem, men de kaller den nå anti-aging-krem, så mulig den passer best for litt eldre. Dessuten kan det hende at den tetter porer litt, noe som kanskje er et større problem for deg som er 17 enn meg som er 30. Jeg har også god erfaring med Clinique sine fuktighetskremer.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Hvor får man kjøpt L`Occitane (eller noe sånt...)? Søkte og fant ut at det er butikker som selger bare denne hudpleien, men selges den i vanlige parfymerier også?
sweetdana Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Vichy sine fuktighetskremer er kjempebra. Selges på apoteket for under 200-lappen. Har prøvd andre kremer, men kommer alltid tilbake til Vichy!
Gjest pirjo Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Vichy sine fuktighetskremer er kjempebra. Selges på apoteket for under 200-lappen. Har prøvd andre kremer, men kommer alltid tilbake til Vichy! Jeg liker også Vichy, ikke minst fordi prisen er noenlunde vettug. Men anbefaler også Clarins som har mange supergode men dyre kremer.
Rexina Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Bruker også Vichy og synes det er bra. Er bare 19 år, så trenger ikke så veldig mye mer enn fukt egentlig. Bruker Oligo 25 (den grønne) når det ikke er så kaldt, og Aqualia nå om vinteren. Passer meg bra. Begge gir glød og ikke kviser og har en behagelig gel-konsistens og lukt. (synes i hvert fall den grønne lukter SUPERGODT!:D) Dessuten er de ikke så veldig dyre, og de er drøye:)
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Er Oligo 25 en lett krem? Man blir ikke blank i ansiktet av den?
Miel Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Både Vichy og Shiseido Pureness har jeg vært kjempefornøyd med, men nå bruker jeg Dr Hauschka og er enda mer fornøyd. :icon_smile: (Har blandingshud.) Endret 13. januar 2008 av Miel
minemor Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Je sverger til MD Formulatons sine kremer. Har eksemhud og vært plaget hele livet, til jeg begynte med MD.... Nå tør jeg faktisk ikke prøve noe annet... De er svindyre, men hvert hver eneste krone. Og superdrøye i bruk:) Jeg bruker en øyekrem, og to sorter til om morgenen , 2 helt andre om kvelden... Har MD i skapet for omlag 5000,-
Rexina Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 Er Oligo 25 en lett krem? Man blir ikke blank i ansiktet av den? Ja, Oligo 25 har gele-konsistens og den matter litt ned huden, men gir glød samtidig. Liker den godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå