sweetdana Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Vet at det har vært utallige mascara tråder, men prøver likevel trenger en mascara som virker forlengende. Har korte, rette vipper. Noen som har noen å anbefale, og som går lett av med vann (altså ikke vannfast). Har brukt HR lash queen lenge, men har lyst å prøve noe nytt.
Gjest Snowflake Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Max Factor Masterpiece eller Masterpiece Max bør du prøve. De er gode, og ikke så dyre heller...
sweetdana Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Max Factor Masterpiece eller Masterpiece Max bør du prøve. De er gode, og ikke så dyre heller... Brukte masterpiece for en stund siden, syns forsåvidt den var bra. Men det var liksom noe med dne jeg ikke var helt fornøyd med, uten helt å klare å sette ord på det:)
Gjest Snowflake Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Hva med Diorshow eller Dior Black Out (tror jeg den heter...) da? Har hørt at de er veldig gode, men har ikke prøvd dem selv. Bruker forresten Helena Rubinstein Lash Queen Feline Blacks selv, og synes den er kjempegod!
sweetdana Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Kanskje jeg skal prøve Diorshow. Hørt mye bra om den, men blir litt redd for den store børsten. Men sikkert vanesak:) Men hva er egentlig forskjellen på Diorshow og Diorshow unlimited?
Gjest Snowflake Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Tviler på at det er en veldig forskjell, men Unlimited skal visst gi en såkalt "unlimited" look, altså ubegrenset lange vipper. Sånn forstår jeg det i hvert fall. Men er helt sikkert like gode begge to:) Og så er det jo Black Out da, som visstnok er enda mer intens.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Black Out har bittelitt mindre kost. Det er det jeg har hørt fra en DiorShow-frelst venninne, og jeg er litt enig, men jeg synes allikevel at den er kolossal!
Gjest Raptuza Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Lancomes L'Extreme er den eg har vært mest fornøgd med når det gjeld forlenging. Anbefalas!
sweetdana Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2008 Lancomes L'Extreme er den eg har vært mest fornøgd med når det gjeld forlenging. Anbefalas! Er det noe volum i den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå