Gå til innhold

Vil vi noen gang bli "oss"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært forelsket helt siden forrige fyr jeg var litt med for snart to år siden. Tiden etter han har jeg gitt helt bort til en som for meg er helt spesiell. Jeg føler jeg kjenner han utrolig godt, men det er bare fordi vi er begge aktive i samme sport, og jeg har sett han mye. Vi har også hatt noen kvelder sammen men kun fordi vi jobbet sammen noen ganger.

Da lagde vi mat og lå i hver vår sofa og så på TV sammen og snakket om mye rart. Ikke ting jeg vanligvis snakker om, men det var utrolig at vi i det hele tatt hadde en skikkelig samtale. Dagen etterpå var han plutselig helt stille, som om jeg var totalt ukjent, selv om det kun var vi to som var der. Så da sa ikke jeg noen ting heller, da jeg følte det ikke passet inn..

Vi har også dratt på kino sammen, men det var bare for å finne på noe på en kjedelig sommerdag.

Det har aldri vært noe flørting. Jeg tør rett og slett ikke. Jeg blir helt passiv, fordi jeg har så sterke følelser for han. Og han vet det ikke, men jeg føler at om han visste det ville han ikke brydd seg. Men jeg vil jo aldri finne ut av det hvis jeg ikke gjør noe?

Men jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kjenner han nok 1000 ganger mer enn det han kjenner meg, fordi jeg har vært så mye rundt han og lært alt om han og fulgt med. Tviler på han har gjort det samme.

Hva kan jeg gjøre? Jeg vil gjerne at han skal bli bedre kjent med meg, så vi kan ha koselige og lattermilde samtaler, og ut i fra det kanskje bygge videre. Men jeg klarer ikke psyke meg opp til å gå bort til han og si noe, men det er kanskje å være mer overlegen når vi har vært så mye "ufrivillig" sammen p.g.a sporten og livsstilen?

Hjelp. Blir glad for alle svar. Vil vite om det er sjangs og jeg vet det er verdt å vente på om det er en sjangs. Hvis ikke det er vil jeg nyte de siste tenårene mine med andre ting enn bare følelser og håpløse forelskelser.

Hvordan kan jeg ta kontakt? Hva skal jeg si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan kan jeg ta kontakt? Hva skal jeg si?

Hei, lyst til å være med ut å ta en kaffe/øl/bowlingrunde/fjellklatringstur/whatever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...