Gjest bindern Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg tenner voldsomt på bondage og litt lett SM; å binde en dame og behandle henne litt smårøfft. Men, det er vanskelig nok å finne en kjæreste/partner, men å finne en som også tenner på dette, er tilnærmet umulig, noen løper jo så det lukter svidde skosåler bare jeg så vidt ymter frempå om de kunne tenke seg å være med på noe slikt. Hva med dere damer her inne, liker dere å være med på litt bondage og SM leker? Hvordan ville dere ha reagert hvis typen deres hadde spurt om han kunne ha fått bundet dere? (Eller kanskje dere foretrekker å binde typen deres?)
Gjest M Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Digger det jeg også, har aldri rett ut sagt det til min partner,- bare at jeg liker det litt røfft - og han er veldig god på å tolke hva jeg liker Blir litt sjenert av å snakke om det, men vi har en veldig god balanse når det kommer til å ofre litt for hverandres nytelse. Han nyter godt av at jeg øver med på deep throat og er blitt mer glad i analsex, og jeg av at han plukker opp hva jeg tenner på og tester ting for å se om jeg liker det. Jeg kan godt skjønne at det er vanskelig å finne en med samme tenning om du ikke søker gjennom ett eller annet forum,- men det skal jo gjerne handle om noe mer enn sex også :love: Lykke til med å finne en likesinnet eller fleksibel dame.
Bobeline Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg elsker det. Å bli dominert og tuktet, bundet fast og behandlet røft er slik jeg vil ha det. Og jeg kan skjønne problemet med å finne en partner som liker det samme. Jeg hadde blitt glad om noen hadde bundet meg fast og "forsynt seg". Jeg liker det også når det gjelder analsex. Og jeg elsker at han tar kontrollen når jeg suger, da innbiller jeg meg at jeg til slutt vil lære å suge akkurat slik han vil ha det, og det tenner meg. Jeg liker å bli pint litt, og å bli dyttet litt lenger enn jeg ellers ville gått på egenhånd. Jeg kan ta kontrollen jeg også, men jeg tenner litt ekstra på tvang aspektet.
mamut75 Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Smaken er vel som baken innen dette også , og den er delt . Jeg tror det finnes miljøer for dette hvor mennesker med preferanser som kan sorteres i samme kategori som dine er samlet . Tror ikke du skal introdusere en eventuell ny kjæreste for dette uten å ha nevnt det for henne muntlig på forhånd siden du da kan risikere å bli sortert i den bolken som heter "pervers" hvis du er litt uheldig . Ikke for det , tror jeg har lest undersøkelse i Det Nye en gang hvor underkastelses fantasi hos kvinner var med på topp 10 over fantasier , men det kan jo være greit å avklare slike ting på forhånd uansett .
Quasis Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Kanskje du skal ta deg en titt på Smil sine sider? Mange som finner hverandre der. Alt i varianten mild til hard sm der.
Liskat Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Jeg er Domina, typen er sub Det er vanskelig aa treffe noen. Selv om man er Domina og omkranset av villige submenn, saa er det vanskelig. For det er jo mye som skal stemme, ikke bare at begge liker BDSM. Men anbefaler SMil sitt forum for aa komme i kontakt med folk. Mange treffer noen gjennom bekjentskaper.
Gjest Bond Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 (endret) . Endret 13. januar 2008 av mrs_bond
minienthe Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 det er nok flere en du er klar over som tenner på dette, kanskje du bare har vært litt uheldig ? det jeg ser mest av er vel heller den motsatte veien, at subdominante gutter sliter med å finne dominante jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå