Leanne Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Har så lyst på en weekend på spa hotell i norge... men alle jeg finner er jo så dyre.... finnes det noen billigere alternativ innenlands?? eller må vi til utlandet?
Gjest Pupsilure Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har vært på holmsbu, men det er jo kjempedyrt. Har sett noen annonsekampanjer som ikke har vært så ille. Husker ikke hvor dessverre (Pers hotell kanskje....?). Du kan nok få ganske billig overnatting, men behandlinger er dyrt. Type 800 kroner for peeling og massasje av kroppen f.eks. Jeg tror dere vil få mye mer for pengene ved å reise til utlandet. Tallinn f.eks. Det er bare en kort flytur unna.
Gjest Gjest_johanna_* Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Har så lyst på en weekend på spa hotell i norge... men alle jeg finner er jo så dyre.... finnes det noen billigere alternativ innenlands?? eller må vi til utlandet? Hejsan, Sitter i samma sitts och tycker det ofta blir allt för dyrt, både i Norge och Sverige. Har själv varit i Tallin 2 gånger och kan varm rekommendera en resa dit! Bra priser, bra behandlingar och fina anläggningar, samt att staden i sig är trevlig med sina medeltida inslag, man även kan fynda märkeskläder om man hittar rätt. Jag har köpt spa-paket genom Tallink då jag tagit båten från Stockholm men det finns många paket även med flyg. Mitt intryck är att paket blir billigast och sedan kan man alltid lägga på än fler behandlingar, om man mäktar med fler än de som ingår vill säga, eller uppgradera rummet. Lycka till!
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Kan anbefale skallerup spa i Danmark:-) Det er ikke helt Norge, men ikke så langt unna! Man kan få pakketurer m Stena Line, ta båten fredag kveld, ha hele lørdag og natt til søndag på Skallerup og båttur hjem søndagen. Alt dette koster fra 400 for hele helgen og inkluderer båtturen, m lugar og bil, overnattingen på Skallerup + inngang til badeland. Selv betalte vi 600 rett før jul. De har en romersk spa-avdeling som er veldig flott, og behandlinger er jevnt over mye billigere enn i Norge. Det er kjempefint kyst-terreng for turer, og koselig landsby like ved. Det er også muligheter for spa-behandlinger på båten på vei hjem. Skal garantert tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå