Gjest lererene Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Ser at det er flere ofre som melder seg ang lommemannen. Ikke uventet og det er bra. Men en skal ikke se bort ifra at det vil finne falske ofre i denne saken etter som media har opplyst så mye om mannen. Dette tror jeg politiet er klar over. Det er opplyst at mannen er stinn av penger og at det vil være folk der ute som tror de kan komme seg til en lettvint erstatning.
Gjest Blondie65 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Ser at det er flere ofre som melder seg ang lommemannen. Ikke uventet og det er bra. Men en skal ikke se bort ifra at det vil finne falske ofre i denne saken etter som media har opplyst så mye om mannen. Dette tror jeg politiet er klar over. Det er opplyst at mannen er stinn av penger og at det vil være folk der ute som tror de kan komme seg til en lettvint erstatning. Er det politiet som har gått ut med dette da? Det er vel media som har gosset seg halvt hjel over at det er en samfunnstopp det er snakk om denne gangen og de simpelthen kløøøør etter å offentliggjøre navnet. BT er så nære ved å gjøre det at det mer eller mindre bare navnet som mangler. Når det er sagt: når mannen er dømt så håper jeg han også blir dømt til ganske greie erstatningsbeløp overfor de han har misbrukt. Jeg tror at politiet er i stand til å skille ut de som ikke er ekte ofre i denne saken.
Gjest Blondie65 Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 (endret) . dobbelt opp . Endret 12. januar 2008 av Blondie65
SilkeSatan Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Det er alltid noen pengergriske mennesker i samfunnet som vil gjøre alt de kan for å få kloa i noen ekstra penger. Men som Blondie65 sier, så tror jeg faktisk at politiet greier å luke ut en del av de falske, men kanskje ikke absolutt alle, men en del av de. Synes bare det er bra han har blitt tatt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå