Elefantina Skrevet 24. april 2003 #1 Del Skrevet 24. april 2003 Klarte det mesterstykket å legge fra meg en brødpose på en nettopp avslått kokeplate, og før jeg rakk å reagere hadde selvfølgelig deler av posen svidd seg fast. Har prøvd å skrubbe det av med både gryteskrubb og stålull, men det sitter like fast. Har vurdert å sette på plata igjen og svi det skikkelig, men er ikke sikker på om jeg tør det. Innbiller meg at forkullede rester vil være lettere å skrubbe bort. Noen som har et godt tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 24. april 2003 #2 Del Skrevet 24. april 2003 Hvis det ikke nyttet med såpe og skrubb, så ville jeg prøvd å brenne det bort ja. Opplevde nesten det samme bare at jeg presterte å få plast under en kasserolle... :oops: Uansett...Jeg prøvde også å skrubbe og skrape, men det sitter jo helt fast..Men jeg fortsatte å bruke kasserollen, og nå er plasten helt borte. Så da hjalp det at jeg både brukte varme og vann/såpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Power Skrevet 24. april 2003 #3 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg la en skjærefjøl i plast på en varm plate en gang. Da satte jeg på varmen på plata igjen og skrapte med en kniv når plasten ble myk igjen. Tror neppe du får det helt bort, men det slites av litt etter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. april 2003 #4 Del Skrevet 26. april 2003 det er bra det ikke bare er jeg som er klomsete! har gjort det fler ganger. Må varme plata og så skrape med kniv. har aldri fått bort alt da med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå