Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest in love
Skrevet

å ha det gøy.slutta gå på byen,slutta møte de... grunnen er at jeg klarer kun tenke på han jeg er glad i og vil kun være med han... forholdet går ikke så bra men jeg klarer ikke gjøre noe ... sitter bare i en stol.. får meg ikke til treffe folk er noe inni meg som ikke vil.... hver gangen tlf piper håper jeg det er han... men så er det en av mine venner som vil ha meg med ut..men jeg vil ikke så jeg er slutta ta tlf når de ringer... :(

hvorfor trenger kroppen en person så mye og ingen andre nytter...

hvorfor kan jeg ikke finne glede i noe annet? klarer ikke komme på noe annet jeg vil

er jeg eneste som bare vil være med kjæresten.. men han er opptatt med noe annet hele tiden.... han vet ikke at jeg sitter inne bare tenker på han men jeg har stort behov for kjærligheten hans... men han veit ikke....... menn skremmes jo av slikt.. så tier .... men er vondt bare savne han hele tida... tror han går fra meg snart men orke rikke tanken engang :(

elsket gå ut på byen før.har bare ikke lyst gå ut se andre menn vil ikke engang se de. men her sitter jeg alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres veldig forelska ut og da blir man vel gjerne slik? Men kanskje du burde tvinge deg selv til å være mer aktiv utenfor forholdet? Det hadde nok vært bra for deg selv om du mangler motivasjonen.

Skrevet

Høres ut som mitt tilfelle. Men du må bare tvinge deg selv ut. Til tross for at det er hardt, så kommer du til å bli glad for at du valgte å dra ut :) Ta en dags pause fra han, slå av mobilen og ha det moro med venner :)

Gjest Cataliina
Skrevet

Jeg foretrekker også å være med kjæresten, men dersom han ikke kan så finner jeg på noe annet. Sitter du bare i en stol altså?? Noe jeg syns er koselig når jeg er alene er å se på en serie på DVD :) Da blir man ikke så ensom. Ellers kan du jo prøve å være med venner når kjæresten din er opptatt da, hvorfor vil du ikke det, når det ikke er noe annet å gjøre? Hold deg selv litt opptatt... Virker forresten litt som om han typen din ikke er så interessert i å finne på ting med deg eller stemmer ikke dette? Siden han _alltid_ er opptatt. Han kan alltids få litt tid til deg hvis han vil... Isåfall må du bare prøve å komme over han, vet hvordan det er å være alene og savne, helt grusomt. Men tiden gjør det bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...