Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #1 Skrevet 24. april 2003 Jeg har forelsket meg noe så fantastisk i en fyr, det er bare ett problem. Han er 24 og jeg er 38.....Hva syns dere, skal jeg la det være eller "go for it"? Syns jo det føles skummelt men samtidig herlig. Noe inni meg sier vel at dette kanskje ikke er helt rett....
monja Skrevet 24. april 2003 #2 Skrevet 24. april 2003 Om følelsen er gjensidig er det vel ikke noe å tvile på? Har selv vært i forhold med en 18 år eldre mann, og det funka greit det....Tenkte ikke over aldersforskjellen vi iallefall.
Gjest sexysadie Skrevet 24. april 2003 #3 Skrevet 24. april 2003 Go for it. D er så deilig med en ung elsker! hilsener Sexy Sadie med en elsker på 18!
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2003 #4 Skrevet 24. april 2003 Gjør som du føler for! Jeg har også erfaring med aldersforskjell (motsatt vei da men), og hvis det føles fint og riktig så ikke la alder stoppe dere. Alder kommer ikke til å være et tema hvis forholdet fungerer bra! Lykke til! :D
Browneyes Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Jeg har en elsker som er 11 år yngre enn meg og aldersforskjellen har aldri vært noe tema. Synes ikke du skal fokusere på den så lenge dere fungerer bra sammen. Lykke til !!
Trebarnsmor Skrevet 28. april 2003 #6 Skrevet 28. april 2003 Typen min er 14 år eldre enn meg.Vi er sammen det 8 året
Junebug Skrevet 28. april 2003 #7 Skrevet 28. april 2003 Helt enig med de andre som har svart: er følelsen gjensidig er det bare å gjøre det du føler for! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #8 Skrevet 28. april 2003 Sier meg helt enig med de andre her. Så lenge følelsene er gjensidige, er det bare å gå for det. Min samboer er 12 år eldre enn meg, og vi merker ikke noen aldersforskjell. Bare det at vi har endel ulike erfaringer og det kan man jo ha om man er jevngamle og! Ønsker deg lykke til jeg!
Litago Skrevet 28. april 2003 #9 Skrevet 28. april 2003 To av mine venninner er gift med menn som er henholdsvis 11 og 14 år yngre enn dem. De er veldig lykkelige, - alle fire!
tuva77 Skrevet 28. april 2003 #10 Skrevet 28. april 2003 Lytt etter hjertet ditt. som elsker må det jo være helt fantastisk, men det er kanskje verre visst det blir seriøst i tilfelle dere har forskjellie planer, men det er jo bare å prøve.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #11 Skrevet 29. april 2003 takker for alle positive og fine svar. Egentlig ble jeg veldig overraska over innstillingen til dere damer her. Ingenting negativt med en så stor aldersforskjell den "gale veien"? Vi er jo liksom ikke helt på samme planet da, jeg og denne mannen....f.eks. så har jeg tre barn, han har ingen. Jeg har jobb, han er student og ikke ferdig før om 2 år. Jeg ser vel klare konflikter og problemer som sikkert oppstår før eller siden. Hva når jeg er 50 og han er 26? uff....nei, jeg kjenenr panikken komme bare ved tanken
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2003 #12 Skrevet 29. april 2003 Hei! For det første: regnestykket ditt er ikke så ille som du vil ha det til...Når du er 50, og han er 14 år yngre, så er han jo faktisk 36, ikke sant! :D Og du - ikke døm forholdet nedenomoghjem før dere har prøvd! OK - så er dere kanskje på forskjellige stadier i livet, men dette er sånt dere må snakke om når forholdet blir seriøst. Man møter nok på ander utfordringer i et forhold med stor aldersforskjell som man kanskje ville unngått i et annet forhold - men alle forhold har utfordringer, og det dreier seg jo i hovedsak om å få leve i et forhold man ønsker og har det bra i, ikke sant! Syns dere skal satse jeg! :D
Murvel Skrevet 29. april 2003 #13 Skrevet 29. april 2003 Hvorfor er det noe som heter aldersforskjell " gal vei"? Jeg synes det er synd at gamle fordommer skal spille så stor rolle i våre dager. Den store fordelen er at man har mulighet til å få alderdommen sammen, ettersom kvinner lever lengre enn menn. Har du en mann som er eldre enn deg, er du garantert å leve leeenge alene :o
Gjest Scarlet Skrevet 30. april 2003 #14 Skrevet 30. april 2003 Go For It, sier jeg bare! Hvorfor skulle du ikke?! Hvis dere begge liker hverandre så ser jeg ingen grunn til å la være. Synes dessuten ikke alder har noe å si bare man liker hverandre, kan stole på hverandre og ikke minst; er glad i hverandre. Et vennepar av meg er det også 14 års aldersforskjell mellom. Hun er 20, og han er 34. De synes ikke det er noe problem i det hele tatt, og de har det kjempebra sammen. Men jeg husker det at venninnen min var veldig usikker på om hun skulle bli sammen med han nettopp på grunn av aldersforskjellen. Det samme gjaldt han. De var begge redd for hva alle andre ville si og at folk ville synes det var rart. Men så hoppet de i det, og fant ut det at det faktisk ikke var noen som brydde seg...de har nå vært sammen i 3 år :blunke: Lykke til
Mann 40 Skrevet 1. mai 2003 #15 Skrevet 1. mai 2003 ....f.eks. så har jeg tre barn' date=' han har ingen.[/quote'] Uavhengig av aldersforskjell er det mange som innleder forhold der den ene har barn fra før. Det som er viktig i den sammenheng er at barn og steforelder går bra sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå