Gå til innhold

Reaksjon på russ sine knuteregler.


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan reagerer skolen på russ sine forsøk på knuteregler f.eks. gjennomføre skoletime i bare undertøyet? Dette må distrahere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var ny!

Da jeg var russ hadde vi en knute for en våkenatt. Jeg hadde dobbeltknute. Men det var jo bare helt uskyldig. Nå er russen helt vill jo..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av knutereglene våre var også å sitte en skoletime kun iført undertøy... Det er 6 år siden, så jeg tror ikke det er en så veldig ny regel...

Hadde verre regler enn det også.... icon_rolleyes.gif

Jeg synes russetiden var morsom, jeg... Fant på mye sprøtt da, gitt... *mimre*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var russ i fjor jeg - og gjennomførte en skoletime i kun undertøy!!!

da var vi fire i klassen som satt der i truse og BH, og som oppfordret læreren til å kle av seg også!!!

Og utfordringen ble tatt på strak arm!!!

(vi hadde på forhånd valgt en ganske "liberal" lærer!)

Tilslutt endte hele klassen + læreren opp i bare undertøyet.

*skulle likt å se nå i etterkant hvordan dette så ut*

For dette fikk vi "bare" en kritt-bit.

Men vi hadde mye verre knuteregler enn hva dette var!!!

Synes alle som snart skal være RUSS skal glede seg til denne tiden som ligger forran dem!!! (selv om jeg aldri hadde gått med på å gjennomført en russetid til!!!)

LYKKE TIL12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en skoledag i pysjamas, og det er 5 år siden. Hadde ingen problemer med lærerne med dette. Men noen blir sikkert distrahert av å se gutter/ jenter i undertøyet i en skoletime icon_wink.gif

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var russ i fjor, var kjempe arti!=)Ingen som satt i undertøy i skoletimen med oss, men der var mange andre "avkledde" knuter. Springe naken i sentrum f.eks.

Vi hadde pysjamas-dag på skolen, var også en knute som sa at vi skulle gymme i russeklærne. Nesten hele klassen hadde på seg russeklær, jeg hadde valgt gymklær får jeg viste hvordan læreren vår var. Han ble dritforbanna på dem som ikke hadde gymklær, og sa det ikke fikk være der viss de ikke hadde skikkelige treningsklær.

Han husket hvem som hadde hatt russeklær på da han skulle sette sluttkarakteren. Ska si russene ble forbannet, jeg fårstår heller ikke hva som var så forferdelig med å ha på seg russeklær en gang, i en gymtime!

Får håpe at alle de som er russer i år får ha det kjekt, det er jo en tid man tenker tilbake på, en litt "vill" tid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...