Gå til innhold

Prøver å skjønne noe her!

Coxy

Anbefalte innlegg

Hei hei, skal tro hvordan dette ser ut....noen som kan fortelle meg og diverse funksjoner her....? Noe som er morsomt å vite om? :) Alt mottas med TAKK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du være litt mer spesifikk? Vel, den eneste funksjonen jeg kommer på som jeg bruker en del er knappen "mine innlegg" (på en av de øverste verktøylinjene). Der ser du de tråden du har svart i og ser om noen andre har svart etter deg, slik at en slipper å bla gjennom side etter side for å se om noen har svart i de trådene du har vært aktiv i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være litt mer spesifikk? Vel, den eneste funksjonen jeg kommer på som jeg bruker en del er knappen "mine innlegg" (på en av de øverste verktøylinjene). Der ser du de tråden du har svart i og ser om noen andre har svart etter deg, slik at en slipper å bla gjennom side etter side for å se om noen har svart i de trådene du har vært aktiv i ;)

Veit ikke om jeg klarer å være noe mer spesifikk, jeg, siden jeg ikke engang veit om hva som er mulig... ;) Men kanskje disse greiene som folk har på alle innleggene sine, f.eks? Der det står hvor lenge de har vært gift/sammen, hvor langt på vei de er, hvor gamle barna er, osv...

La merke til "mine innlegg"-knappen...smart:)

Hittil, tusen takk :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om jeg klarer å være noe mer spesifikk, jeg, siden jeg ikke engang veit om hva som er mulig... ;) Men kanskje disse greiene som folk har på alle innleggene sine, f.eks? Der det står hvor lenge de har vært gift/sammen, hvor langt på vei de er, hvor gamle barna er, osv...

La merke til "mine innlegg"-knappen...smart:)

Hittil, tusen takk :klem1:

Etter litt søking, så tror jeg du kan lage det her. Ellers er det mange som har stilt spørsmål om dette på Ris, ros og tips forumet, søke på det, og da kom det mange treff opp, her, kan jo se om du får noe ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt søking, så tror jeg du kan lage det her. Ellers er det mange som har stilt spørsmål om dette på Ris, ros og tips forumet, søke på det, og da kom det mange treff opp, her, kan jo se om du får noe ut av det ;)

TUSEN TAKK :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har du fått til tickeren din, Vici? Prøvde og gå innpå der, og har laget den, liksom, men hvordan får jeg den hit....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du fått til tickeren din, Vici? Prøvde og gå innpå der, og har laget den, liksom, men hvordan får jeg den hit....?

Når du har laget den får du en kode i et felt. Denne koden skal du kopiere og lime inn på endre signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har laget den får du en kode i et felt. Denne koden skal du kopiere og lime inn på endre signatur.

Hmm...tydeligvis feil kode...jeg får prøve igjen! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...