Livets datter Skrevet 24. april 2003 #1 Skrevet 24. april 2003 Jeg er så LEI av reiseprogrammer! Sitte å se hvor fint programlederne har det på nrk's/tv2's regning, hvor mange spennende steder det finnes i verden, og vite at dette er steder jeg sannsynligvis ikke vil få råd til å reise til selv. Jeg er så lei av matprogrammer. Se på at Tina og Jamie Oliver lager de deiligste rettene som jeg selv ALDRI hadde klart selvom jeg hadde funnet ingrediensene! Jeg er så lei av interiør-programmer. Se hvor fint alle andre får det i bare en "håndvending", og hvor mye stilige trendy møbler som finnes og som jeg ikke har råd til. Og for å komme dere i forkjøpet; JA, jeg ER misunnelig. Grrrr....
Arwen Skrevet 24. april 2003 #2 Skrevet 24. april 2003 Hihihi jeg elsker slike problamer, snapper opp endel gode tips og gidder ikke misunne noen, men skjønner godt at noen gjør det
Malou Skrevet 24. april 2003 #4 Skrevet 24. april 2003 Uff da, også på en torsdag? Skulle skjønt det hvis det var mandag... Tror jeg skjønner litt hva du mener også, men jeg liker nå å drømme meg bort litt jeg da... Selv om det ikke er særlig ofte jeg drømmer meg bort i matprogrammer (liker ikke å lage mat.) Synes interiørprogrammer er mest til inspirasjon, til å plukke opp noen små fif og ideer, selv om man ikke nødvendigvis er like handy, har penger til å kjøpe den og den sofaen eller har en kjempestor hvitmalt stue. Når det gjelder reiseprogrammer, så later jeg som om jeg er på ferie jeg, når jeg ser på dem, og drømmer meg bort (det er ikke alltid det fungerer like bra da.) Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #5 Skrevet 24. april 2003 Selv har jeg veldig sans for Lonely Planet og Pilot Guides på NRK2, strålende smaksprøver på steder man kanskje har lyst til å se mer av ved senere anledninger! Matprogrammer gidder vi sjelden se på, bortsett fra at jeg hadde betydelig sans for mye-alkohol-og-slurvete-hygiene-kokken Keith Floyd. Interiør er bedre live enn på TV, så det gidder vi heller ikke se på. Men det som virkelig er irriterende er at NRK av og til forsøpler sentrale deler av sendeskjemaet sitt med DÆNNSEBÆNN av ymse slag og luguber kvalitet - YUCK!! Den musikken egner seg bare hvis man spiller svært lavt og samtidig støvsuger... Flott tråd, dette her!
Arwen Skrevet 24. april 2003 #6 Skrevet 24. april 2003 Jeg er forresten vanvittig lei sport! Hva var det eneste som var på TV i går kveld? Jo nemlig SPORT :evil:
Livets datter Skrevet 24. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2003 Jeg er forresten vanvittig lei sport! Hva var det eneste som var på TV i går kveld? Jo nemlig SPORT :evil: Ja, argh.... DÆNNSEBÆNN Den musikken egner seg bare hvis man spiller svært lavt og samtidig støvsuger... Sant nok
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #8 Skrevet 24. april 2003 JEg er forresten vanvittig lei av diskusjonsprogrammer, særlig Holmgang!! "Skal vi ha billig brennevin eller en jævlig dyr opera, og er ikke alt egentlig degosenes feil? DU bestemmer" :evil:
Ruby Skrevet 24. april 2003 #9 Skrevet 24. april 2003 Heller reise-, mat- og interiørprogram enn Da Capo....... He he! Jeg elsker slike program jeg, jeg lever med drømmene jeg ser du, og selv om jeg aldri får reist til eksotiske steder, eller kokkelert med de deiligste retter, eller kjøpt siste skrik til huset, så kan i alle fall ingen ta fra meg drømmene mine!
Malou Skrevet 24. april 2003 #10 Skrevet 24. april 2003 JEg er forresten vanvittig lei av diskusjonsprogrammer, særlig Holmgang!! "Skal vi ha billig brennevin eller en jævlig dyr opera, og er ikke alt egentlig degosenes feil? DU bestemmer" :evil: AMEN Som jeg skulle sagt det selv! Jennifer
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2003 #11 Skrevet 24. april 2003 Har slutta å se på alle de nevnte programmene, jeg. Skikkelig lei jeg også. TV står sjelden på lenger. Ikke har jeg kabel/parabol heller, så det begrenser seg jo selv hva jeg har å velge i... Skal vi ha billig brennevin eller en jævlig dyr opera, og er ikke alt egentlig degosenes feil? DU bestemmer" Ja, akkurat! BRA SAGT!
Livets datter Skrevet 25. april 2003 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2003 Jeg er så LEI av reiseprogrammer! ...og bare for å nevne noen: * Jentepiratene * Silje & Sigurd - et slags reiseprogram * Gutta på tur * Jakten på det gode liv * Sigurds verden * tur : retur * Lonely planet Noen glemt?
Gjest care Skrevet 25. april 2003 #13 Skrevet 25. april 2003 JEg er forresten vanvittig lei av diskusjonsprogrammer, særlig Holmgang!! "Skal vi ha billig brennevin eller en jævlig dyr opera, og er ikke alt egentlig degosenes feil? DU bestemmer" :evil: Holmgang og tabloid er boikottet i dette huset. Noe mer patetisk skal du lenge lete etter. Sirkus...............
Fat Sally Lee Skrevet 25. april 2003 #14 Skrevet 25. april 2003 interiørprogrammer er ok. reiseprogrammer, også, men matprogrammer er vi LEI!!
Majken Skrevet 25. april 2003 #15 Skrevet 25. april 2003 Jeg er møkklei NRK, mest pga den forbanna TV-lisensen. (kan ikke begripe hvorfor den kanalen skal ta seg betalt fordi jeg har en tv) , er så lei slike programmer som går ut på å lure folk, eks. USHI, Make My Day (selv om dette er jo ikke for å drite ut folk men å oppfylle ønskene deres.... gidder ikke se på det i hvert fall), komplottet (går det lenger), og av de aller verste JUDAS! Æsj og fysj. Hadde de prøvd seg på meg altså da........ Glad det fins av og på knapp på tven. Også debattprogrammer (urrrgghhh)! Såpeoperaer (boring)! Sigurd og Silje syns jeg var litt artig, men andre reiseprogrammer har ikke giddi å sett. BikerJens er møkkjedelig.
LilleBille Skrevet 25. april 2003 #16 Skrevet 25. april 2003 Helt enig med Maiken at "lureprogrammer" som Ushi og Make my day og Judas er bare pyton. Er også lei debattprogram med "hva seerne mener".. Men jeg liker matprogram og reiseprogram jeg
Livets datter Skrevet 25. april 2003 Forfatter #17 Skrevet 25. april 2003 JUDAS! Æsj og fysj. Hadde de prøvd seg på meg altså da........ Glad det fins av og på knapp på tven. Enig. Hadde blitt driiiit-forbanna (!) om jeg hadde blitt utsatt for noe slikt.
Linemor Skrevet 26. april 2003 #18 Skrevet 26. april 2003 jeg synes reiseprogrammer er gørr kjedelig. det eneste matprogrammet jeg liker er tid for mat. ellers så skulle jeg ønske at det var mye mindre sport, spesielt fotball. og jeg er sååå lei av at de sender alle disse amerikanske seriene så mange ganger at man kan de utennat etter fire sekunder, det må da finnes noe nytt. det er sikkert mye mer også, men det er ikke alt jeg får med meg. synes mye sånn skjult kamera er no drit, men noe av det kan jo være gøy.
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2003 #19 Skrevet 27. april 2003 Jeg er så LEI av reiseprogrammer! Jeg er så lei av matprogrammer[/b Jeg er så lei av interiør-programmer. Og for å komme dere i forkjøpet; JA, jeg ER misunnelig. Grrrr.... Det finnes både kanalvelger og av/på-knapp på TV'n din. At du gidder å bruke energi på å irritere deg over programmer du ikke liker.... Akkurat som jeg skulle irritere meg over BB - da velger jeg heller å la være og se på det - see?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå