Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Trenger ny bh, men har ikke ork og overskudd nok til å gå rundt i butikker. Så siden de sannsynligvis kommer til å passe bare sånn halvveis uansett så kan jeg like gjerne spare litt penger. Har noen erfaring med BHene herfra? Tenker på denne her, og muligens denne. Gode brede stropper, og de holder kanskje en stund med litt flaks og pen behandling. Men så billige de er så vet jeg ikke helt om det er noe håp om at de holder mer enn en ukes tid? Tar også gjerne i mot tips om andre sider med billige BHer, som passer til 85/90C.
Saeria Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Du kan være heldig å finne noen billige på www.figleaves.com Husk at 85C tilsvarer en 90B i selve cupen, og at en 90C tilsvarer en 85D i selve cupen.
Aurela Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Trenger ny bh, men har ikke ork og overskudd nok til å gå rundt i butikker. Så siden de sannsynligvis kommer til å passe bare sånn halvveis uansett så kan jeg like gjerne spare litt penger. Litt off-topic, men, har du prøvd å dra til en undertøysforretning som kan måle deg, så kanskje Bh'en passer helt og ikke bare halvveis? De fleste bruker jo feil størrelse (der i blant meg tror jeg :gjeiper:)
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Du kan være heldig å finne noen billige på www.figleaves.com Husk at 85C tilsvarer en 90B i selve cupen, og at en 90C tilsvarer en 85D i selve cupen. Hehe, har som du sikkert legger merke til lite peiling Så lenge de passer sånn omtrent og har brede stropper så er jeg fornøyd enn så lenge. "Den perfekte BH" får jeg lete etter når økonomi og ork kommer seg. Får se litt på figleaves, for de jeg linket til over viste det seg at ikke sender til Norge. Der peiler jeg meg in på ca 34C - 32D?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 (endret) 34 tilsvarer 75, og 32 tilsvarer 70 i norske størrelser, så hvis du trenger større, går du bare opp tilsvarende. Endret 12. januar 2008 av Morgan le Fay
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Litt off-topic, men, har du prøvd å dra til en undertøysforretning som kan måle deg, så kanskje Bh'en passer helt og ikke bare halvveis? De fleste bruker jo feil størrelse (der i blant meg tror jeg :gjeiper:) Nei, jeg har mer enn nok med å komme meg på jobb, og til en matbutikk ofte nok til at jeg har mat i hus. Forhåpentligvis kommer jeg meg om et par måneder, så da får jeg se om jeg får bli målt opp og i mente
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 34 tilsvarer 75, og 32 tilsvarer 70 i norske størrelser, så hvis du trenger større, går du bare opp tilsvarende. Takker, blingset visst litt der.
Aurela Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Nei, jeg har mer enn nok med å komme meg på jobb, og til en matbutikk ofte nok til at jeg har mat i hus. Forhåpentligvis kommer jeg meg om et par måneder, så da får jeg se om jeg får bli målt opp og i mente Får håpe du blir bedre da, om jeg forstod deg riktig
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Får håpe du blir bedre da, om jeg forstod deg riktig Takk Håper det jeg og, blir surrete av dette i lengden
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Kan jo prøve å hjelpe deg hjemmefra? Hvis du måler deg stramt rundt ribbena og så løst rundt det bredeste på puppene med bh på.. Mange som er helt på bærtur når det gjelder str,eks: som bruker 90C fordi C cupen på en bh i 75 er for liten...
adelene Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Finn din størrelse her: http://www.amandaslille.no/size.php
Saeria Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Den var veldig grei. Ikke så ustabil som triumph sin. Der har jeg fått alt fra A til E. Jeg er forøvrig en 70E.
Gjest Raptuza Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 Syns Triumph har dei beste BHane, men dyrt. Så eg har mesteparten frå Cubus og KappAhl.
Saeria Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er mest fornøyd med Change, Freya og Rigby & Peller.
Nolita Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er ikke fornøyd med Change, og jeg kjøpte en enkel hvit en.. Og i samme størrelse som jeg bruker på LaSenza for tiden.. Det var null støtte, jeg måtte knyte den bak ryggen fordi den var for vid og det gikk ikke an å stramme inn skulderbåndene nok heller.. Hurra.. Greide å ha den på i 5 minutter, så det var 300 kr bortkastet gitt
Saeria Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 En må nok prøve BHene når en tester nye merker. Mine Change har holdt seg bra. Prisene begynner på 199,- og opp. Mine har hat mulighet for å stramme skulderbåndene også. Jeg har to fra La senza. Er fornøyd med den ene, men den andre går for langt ned under puppene. Så det er klart at både formen på Bhen, kroppsfasong og puppefasong har noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå