Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har hele tiden vært hyggelig mot ham. Men han snakker nedlatende til meg, gjør narr av meg overfor andre osv. Jeg synes rett og slett han er svært lite sympatisk.

Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om venners kjærester, men særlig det at han gjør narr av meg/mine interesser og kverulerer på alt jeg sier gjør at jeg nå holder meg unna dem begge. Synd, siden jeg var veldig god vennine med hene tidligere, og vi fortsatt har det hyggelig sammen når vi er sammen uten kjæresten hennes.

Og jeg skjønner ikke hvordan venninen min som er så hyggelig når vi er på tomandshånd kan sitte og høre på at han rakker ned på meg foran andre.

Hvordan ville dere forholdt dere til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også en venninde som har en kjæreste jeg ikke liker og omvendt. men han liker ingen av vennene hennes, og ingen liker han. det har blitt til at jeg har tatt avstand. og møter venninden min meget sjeldent.

Skrevet

Jeg ville nok snakket med henne om dette. At dere ikke kommer godt overens og at han irriterer deg. Hvis hun reagerer negativt på det, ville jeg holdt meg litt unna dem begge.

Skrevet

Sørg for å treffe bare henne. Dere kan vel ha en jentekveld innimellom uten at han er med? Vanligvis ville jeg sagt at det holder at du og han er høflige med hverandre, men han er tydeligvis ikke av det høflige slaget så da er det like greit å holde seg unna.

Gjest Gjesten
Skrevet

Har opplevd akkurat det samme, og mista venninna mi. Og det er på ein måte greit, merkelig nok, for ho har tatt sitt val, og eg håpar forholdet gjer ho godt, så får det no heller vere som det er mellom ho og meg :)

Gjest Tigress
Skrevet

Enig med skribent over: treff bare henne. Venninnen din er sikkert lojal til dere begge, og en slik situasjon er utrolig vanskelig for henne å komme ut av uten at både du og han hakker på henne. Og det til tross for at hun er den uskyldige tredjepart. Enkelte mennesker går man bare ikke sammen med, det er ikke alltid noe å gjøre noe med, men det trenger ikke å gå ut over venninnen din og deres forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...