gleder meg! Skrevet 24. april 2003 #1 Skrevet 24. april 2003 Hei alle 2. august bruder!!! Har dere fått med dere at idag er det 100 dager til vi gifter oss!??? Vi gleder oss veldig, tror vi ligger noelunde i rute... Innbydelsene ligger bare og venter på å bli sendt ut!!! Skal sende dem i neste uke med svarfrist 1. juni!!! Lykke til alle sammen!!! Klems Gleder meg!!!
Ayla Skrevet 24. april 2003 #2 Skrevet 24. april 2003 Bare 38 dager igjen her i gården! Glerer meg masse. Husker godt når det var igjen et halvt år. Det virket som en evighet når man har ventet lenge, men jammen går tiden fort. Kanskje også spesielt nå på våren og sommeren! Jippi!!!
Felix Skrevet 24. april 2003 #3 Skrevet 24. april 2003 Da har jeg 107 dager igjen da?? Men tiden går så fort! Så jeg prøver å få det meste unna. Ikke la noe mer enn nødvendig være igjen til slutt. Hadde vært deilig å møtt uthvilt i sitt eget bryllup. Ikke stress og mas til siste slutt.. Kanskje vi burde ha skrevet opp en huskeliste, og krysset av for alt som var i boks!
EMMA2 Skrevet 24. april 2003 #4 Skrevet 24. april 2003 OJ! Er det bare 100 dager igjen!!! :o Vi fikk invitasjonene våre i går, ferdig fra trykkeriet, så til helgen går de ut, med svarfrist 1.juni. Bordkortene holder jeg på med nå. Det tar litt tid, men de blir fine. Gleder meg veldig til den store dagen, men gruer meg også. Spesielt til å gå opp kirkegulvet... Kos dere alle 2.august-bruder, med planleggingen. Denne tiden kommer aldri tilbake.....
Felix Skrevet 24. april 2003 #5 Skrevet 24. april 2003 Gruer meg litt til å gå opp til alteret ja.. Til og med da vi døpte vår datter rant det ufrivillige tårer. Vi gikk opp sammen, han bar den lille. Min mor spilte vakker pianomusikk som fylte hele den store kirken. Det gikk bare ikke å ikke bli beveget.. Og hvordan skal det da gå nå... :oops: Huff. Jeg likte meg selv bedre da jeg var kontrollert og tok alt med stor ro. Etter at jeg fikk barn har jeg blitt en "sippeguri".. Vannfast mascara!
Gjest Tex Skrevet 24. april 2003 #6 Skrevet 24. april 2003 .....har 400 dager igjen på lørdag,vi......
MissiS Skrevet 24. april 2003 #7 Skrevet 24. april 2003 ouwæææ.. da er det bare 100 dager igjen til jeg skal være toastmaster... Så hvis noen har noen innmari gode tips til hva jeg kan gjøre/si for at kvelden skal bli gjennomført bra, så er jeg deg evig takknemlig! Hva er det beste du noen gang har sett en toastmaster gjøre/si? MissS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå