Caboodle Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg bruker ikke noe fancy system, og har bare brukt butikksjampo som Herbal Essences og Sunsilk. Men tenkte å prøve noe nytt som er dedikert til mørkt hår. Noen med tips til meg?
Linda644 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg bruker ikke noe fancy system, og har bare brukt butikksjampo som Herbal Essences og Sunsilk. Men tenkte å prøve noe nytt som er dedikert til mørkt hår. Noen med tips til meg? Tigi bedhead brunette goddess shampo og balsam. Lukter karamell! men husk balsamen er ekstremt fuktighetsgivende, så det er lite som skal til.
Caboodle Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Koster den mye? Holder den en stund for en fattig student?
Gjest Audrey Horne Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Koster den mye? Holder den en stund for en fattig student? Du får denne billig, billig på både lookfantastic.com og strawberrynet.com. Personlig er jeg ikke begeistret for denne, lukten er veldig søt og sterk og håret mitt ble fort fett. Ikke synes jeg den hadde noen effekt på mørkt hår heller .
Gjest Gjest_Brunetta_* Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Define har også en egen shampoo for brunetter (muligens billigere?). Jeg har kun prøvd den en gang (dagen derpå), og da var ikke den sterke lukten av sjokolade og vanilje spesielt bra for formen min. Synes ikke det lukter spesielt friskt og rent av håret etterpå når det lurter som om en jobber i Willy Wonkas sjokoladefabrikk...
Caboodle Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2008 Noen flere med tips? Gjerne med pris og hvor jeg kan kjøpe det.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Hva med John Frieda-serien Brilliant Brunette? Den får du på Cubus og Vita, blant annet, og den finnes i ulike varianter for diverse bruntoner.
Nausicaä Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Hva med John Frieda-serien Brilliant Brunette? Den får du på Cubus og Vita, blant annet, og den finnes i ulike varianter for diverse bruntoner. Denne skulle jeg akkurat til å foreslå. Den er superdrøy, jeg kan ha en sjampoflaske i flere måneder og jeg har ikke supertynt hår. De koster 70-90 kr flasken, men er verdt det siden den er så drøy. Og som Morgan le Fay sa finnes den for forskjellige bruntoner. Jeg har forresten fått kommentarer om at håret mitt ser flott ut, og lukter godt, etter at jeg har brukt denne.
Gjest Audrey Horne Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har forresten fått kommentarer om at håret mitt ser flott ut, og lukter godt, etter at jeg har brukt denne. Hva lukter den? Jeg liker ikke at håret lukter mat eller søte frukter .
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Hva lukter den? Jeg liker ikke at håret lukter mat eller søte frukter . Den lukter ganske godt, og ikke for søtt (jeg har samme "ting" som du når det gjelder lukta på hårprodukter); litt karamellaktig uten at det blir for søtt, og ganske diskret. For mitt myke, glatte hår ble den for mye av det gode, men på et grovere hår er den nok perfekt. Den gir veldig fin glans til håret.
Mie Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Tigi bedhead brunette goddess shampo og balsam. Lukter karamell! men husk balsamen er ekstremt fuktighetsgivende, så det er lite som skal til. Jeg liker denne veldig godt.
Gjest Audrey Horne Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Den lukter ganske godt, og ikke for søtt (jeg har samme "ting" som du når det gjelder lukta på hårprodukter); litt karamellaktig uten at det blir for søtt, og ganske diskret. For mitt myke, glatte hår ble den for mye av det gode, men på et grovere hår er den nok perfekt. Den gir veldig fin glans til håret. Takk takk. Jeg stoler på nesen din, så denne blir nok kjøpt .
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 Takk takk. Jeg stoler på nesen din, så denne blir nok kjøpt . Akkurat nå er den ikke til å stole på (se egen tråd), men du kan jo prøvesniffe? Men hvis du har glatt hår, kan det hende den blir for mye av det gode.
Caboodle Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Da skal jeg se på den. Endret 14. januar 2008 av Caboodle
Caboodle Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. januar 2008 Da er John Friedagreiene kjøpt. Både sjampo og den der conditionergreia. Er det balsam?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #16 Skrevet 16. januar 2008 Define har også en egen shampoo for brunetter (muligens billigere?). Jeg har kun prøvd den en gang (dagen derpå), og da var ikke den sterke lukten av sjokolade og vanilje spesielt bra for formen min. Synes ikke det lukter spesielt friskt og rent av håret etterpå når det lurter som om en jobber i Willy Wonkas sjokoladefabrikk... Jeg har ikke prøvd den for brunetter, men den i midten. Den lukter ikke noe godt... Mannen min sa det luktet gammel dame av håret etter at jeg hadde vasket håret med denne shampooen!!!!! Ikke gjenkjøp for min del....
Gjest Gjest_Ace_* Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 Hei du som lurer på shampo for brunt hår. Da har jeg kjempe bra tips til deg forde jeg er frisør. Da bør du kjøpe en shampo som heter Oncare Brown i en tango frisør salong. De er kjempe bra, de til setter håre litt brunfarge hver gang du vasker det så du behøver ikke bruke den mere en tre ganger i uken. De andre dagene kan du bruke vanlig butikk shampoer. Siden du ikke trenger å bruke den så ofte så holder den lenge, og den er ikke ekstremt dyr forde om det er et frisør produkt. Pluss at du ikke trenger balsam etter å ha brukt den. Detter er et topp produkt som ikke koster sjorta Uansett lykke til med Brunfargen :gjeiper:
Gjest Cathena Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 Define har også en egen shampoo for brunetter (muligens billigere?). Jeg har kun prøvd den en gang (dagen derpå), og da var ikke den sterke lukten av sjokolade og vanilje spesielt bra for formen min. Synes ikke det lukter spesielt friskt og rent av håret etterpå når det lurter som om en jobber i Willy Wonkas sjokoladefabrikk... hehe, Willy Wonkas sjokoladefabrikk! da fikk jeg meg en god latter ikveld! vet ikke hvorfor jeg syntes det var så morsomt...!
DDuck Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Sebastian cellophanes brown contitoner og shampoo
laperla Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Hei:) Har du prøvd den relativt nye serien fra Matrix da? Den heter vel noe sånt som Matrix Shade Memory. Den fåes til brunt, blondt og rødt hår. Den er forresten rimeligere på lookfantastic.com (Skulle gjerne lagt ut link, men det har jeg fortsatt ikke fått draget på...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå