Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 ja som det sto over.. typen snakker 24-7 om at han vil ha ei til og at jeg skal skaffe det!!! blir gal.. og da jeg svarer han sier han vis ikke jeg vil velge ei for han reiser han på byen å finner det selv!!!¨ hva skal jeg gjøre??
Gjest Gjest_kine_* Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 ja som det sto over.. typen snakker 24-7 om at han vil ha ei til og at jeg skal skaffe det!!! blir gal.. og da jeg svarer han sier han vis ikke jeg vil velge ei for han reiser han på byen å finner det selv!!!¨ hva skal jeg gjøre?? Droppe han. Så lenge du ikke vil, og han tydeligvis ikke respekterer dette, så gå. Han vil finne seg en til om du er med på det eller ikke
nettvenninnen Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Om jeg hadde vært deg, så hadde jeg latt han skaffe en til (UTEN meg) for 2-1 = 1 og da faller forsåvidt visjonene hans i grus uansett... Det er to damer han øsnker. Ikke sant? Og om han ikke bryr seg med at du ikke vil være med på sullballatullet hans (og han sørger for å gjøre alvor ut av "truslene sine), så sier det seg selv at det ikke er to damer han ønsker,men ei NY dame. Enkelt sagt: Han får ikke gjort noe ut av drømmene sine uten deg. Så du behøver ikke gjøre noe annet en å gi f... 1
Kosemose Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Syns du han er verdt å samle på? For ikke å snakke om sløse bort en KG tråd på?
Ukjent Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Høres ut som en ganske ung man dette :-D for all del ikke la deg presse til dette! Hvis han ikke klare å akseptere at du ikke vil så gir han deg ikke den nødvendige respekten for å få et forrhold til å fungere. Antagelig er det på tide å ta en alvorsprat med ham...
Gjest Gjest_nikki_* Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Syns du han er verdt å samle på? For ikke å snakke om sløse bort en KG tråd på? Det første er jeg enig i, men det å sløse bort en KG tråd på dette syns jeg du kunne spart deg for. Er så utrolig mange andre ubrukelige tråder her, så denne var vel ikke så ille må nå jeg si
Kosemose Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Det første er jeg enig i, men det å sløse bort en KG tråd på dette syns jeg du kunne spart deg for. Er så utrolig mange andre ubrukelige tråder her, så denne var vel ikke så ille må nå jeg si Var ikke vondt ment, beklager TS! Mente egentlig at han kanskje ikke er verdt bryet hennes. Mente ikke at hun plager meg eller noen andre med denne tråden. Men ser at det kom litt uheldig ut.
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Jeg skulle ønske mannen min vil også ha ei til. Du må jo diskutere det med ham ordentlig da. Det er jo veldig koselig at han vil ha en til, men det er jo tross alt du som skal bære det frem. Og for å ikke snakke om den store dagen, og de verste månedene med forstoppelse, oppkast, svimmelhet, kvalme osv. Men uansett, jeg synes det var koeslig at han mannen din mener det han mener. 1
Liskat Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Jeg skulle ønske mannen min vil også ha ei til. Du må jo diskutere det med ham ordentlig da. Det er jo veldig koselig at han vil ha en til, men det er jo tross alt du som skal bære det frem. Og for å ikke snakke om den store dagen, og de verste månedene med forstoppelse, oppkast, svimmelhet, kvalme osv. Men uansett, jeg synes det var koeslig at han mannen din mener det han mener. Jeg tror nok TS mener at mannen vil ha ei dame til med paa trekant... Saavidt jeg forstod henne, i alle fall. Og TS: vil du ikke, saa vil du ikke.
Trampe Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Jeg tror nok heller ikke det var barn det var snakk om.. hvor på byen får man tak i barn..? På tide å ty til et standard KG-svar: Dump ham. Så enkelt er det.
Gjest ts Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 snakker ikke om trekant. sex uten meg, men jeg skal vite om det!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Desto mer: Dump ham!!!!! Er dette en tulletråd eller er det en reell problemstilling du har her, TS? For i såfall ber han deg om hjelp til å finne ei han kan være utro med. Du ser vel det absurde i dette? Hva skal du med en slik fyr? 1
Liskat Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 snakker ikke om trekant. sex uten meg, men jeg skal vite om det! Er dette noe du oensker skal skje? Hvis du ikke har lyst til at han skal ha sex med andre, og han insisterer, saa skjoenner jeg ikke hva du skal med han.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #14 Skrevet 12. januar 2008 har dere ikke noen andre råd enn dump han? er vel ikke bare svart hvit... alle har vel sine ting men hvordan skal man hådtere dem er vel saken..??
Kosemose Skrevet 12. januar 2008 #15 Skrevet 12. januar 2008 har dere ikke noen andre råd enn dump han? er vel ikke bare svart hvit... alle har vel sine ting men hvordan skal man hådtere dem er vel saken..?? Hvis du mener det, så kan du vel hoste opp et par forslag selv? TS må jo selv finne ut av om hun kan leve med en mann som maser om at hun skal finne en elskerinne til ham selv om han vet at hun ikke vil det, og hun må selv finne ut om hun kan leve med en mann som er åpen om at han kommer til å gå ut og finne seg en elskerinne på egenhånd hvis hun er så "slem" at hun nekter å finne en til ham. Hva er alternativene liksom?
Gjest Cataliina Skrevet 12. januar 2008 #16 Skrevet 12. januar 2008 Skjønner ikke at noen virkelig gidder å sløse bort masse tid, krefter og følelser på typer som dette... GET OVER IT, innerst inne vet du at du vil ha en som er bedre.
aquata Skrevet 13. januar 2008 #17 Skrevet 13. januar 2008 Er ikke ofte jeg er enig at "dump han" er svaret, men jizzzzesss...... for en dust!! Er han villig til å finne en kjekk, snill og grei mann til deg å eller???
Sarah_83 Skrevet 13. januar 2008 #18 Skrevet 13. januar 2008 Hvor er den gjensidige respekten for partneren her? Han må da respektere deg og at du ikke vil. Er han ikke fornøyd med deg så hadde jeg dumpa han. Hva i trekant er det som relateres til et kjærlighets forhold?? Dette r jo press fra han, respektløst, kjærlighetsløst, slemt, sårende og selvtillitssvekkende spør du meg.
henine Skrevet 14. januar 2008 #19 Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes du skal droppe han. I mine øyne virker han både urimelig og useriøs. Han burde respektere deg.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #20 Skrevet 14. januar 2008 He he - ikke nok med at han vil ha ei elskerinne (det var ikke trekant, sa du, det var faktisk ei anna å ha sex med, han ville ha, i tillegg til deg) - han vil at DU også finner denne jenta for ham, henter henne hjem til ham?! Hvor dum kan mannfolk bli?! Eller prøver han seg bare i tilfelle det skulle fungere? Eller vil han gjøre det slutt, og har sett på Seinfeld at George brukte en lignende metode for å prøve å få dama til å slå opp siden han ikke torde å gjøre det selv? Jeg ville nesten ikke gjort ham den tjenesten å gjøre det formelt slutt engang, bare trukket meg ut av livet hans uten et ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå