Gjest AmaDaMal Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg skal begynne med real styrketrening og trenger da å få i meg rikelig med proteiner. Har dere noen tips på hva jeg ska putte i kjeften for å ikke gå helt i kjeller'n??
Rainbow Brite Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Quinoa inneholder masse protein, men spiser du kjøtt er jo det den beste kilden.
Tabris Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Soya, bønner, linser og belgfrukt generelt inneholder også mye proteiner.
Gjest AmaDaMal Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Takker for svar! By the way... hvor kjøper man tofu??
Tabris Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Mange helsekostbutikker har det. Du kan også bestille her: www.kinsarvik.no
murray Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Kjøp proteinpulver som du blander ut og drikker etter trening. Veldig greit, så slipper du å stresse med å lage mat rett etter treninga. Jeg bruker å spise egg (omelett, vanlig kokt, eller eggerøre) til frokost. Masse proteiner. Til mellommåltider spiser jeg nøtter (usaltede). Cottage cheese med kanel funker også bra. Fisk eller kylling til middag, og grønnsaker seff - masse grønnsaker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå