Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette skal på Tv og film, men det handler nå mest om musikk, da.

Nå er delfinalene i gang! Hva synes dere? Jeg likte den samiske låten, moderne og mystisk. En som hadde skilt seg ut hvis vi hadde sendt den til Beograd.

Ellers var i grunnen alle sangene bra, varierte genre og høy kvalitet. Det gleder meg at nivået stiger litt for hvert år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte også den samiske, men det var den eneste jeg likte også.

Skrevet

Har MGP allerede vært? Trodde det kom i kveld jeg. :sjenert:

Gjest Madre Mia
Skrevet
Vet ikke om dette skal på Tv og film, men det handler nå mest om musikk, da.

Nå er delfinalene i gang! Hva synes dere? Jeg likte den samiske låten, moderne og mystisk. En som hadde skilt seg ut hvis vi hadde sendt den til Beograd.

Ellers var i grunnen alle sangene bra, varierte genre og høy kvalitet. Det gleder meg at nivået stiger litt for hvert år.

Jeg synes også at den samiske låten var klart best, både sangen og artisten! Hvordan vil det gå om hun havner i finalen i Beograd?

Skrevet

Jeg tror den ville ha skilt seg ut positivt i Beograd. Samtidig minner den kanskje for mye om Alvedansen, og det gikk jo ikke så bra for den.

Skrevet

Jeg likte Tinkerbells. De tre jentene som sang litt sånn Dixie chicks-aktig country rock

Skrevet

Jeg må si at jeg like den samiske låten. Og syns resten var så som så. Michelle var også en grei sang. Men jeg syns det var mange som sang helt merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...