Gå til innhold

Undertøy fra mannen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er bortimot gal etter å kjøpe undertøy til min 25 år gamle kone. Hun liker ikke selv å kjøpe undertøy.

Er det mange der ute som får slike gaver fra mannen sin, og hva setter dere pris på. Lurer også på hvor ofte det er "forsvarlig" å gi slike gaver, samt hva man bør passe på for at dette skal bli den kjærlighetsærklæringen det faktisk er ment som.

Har blant annet prøvd meg med stringtruser, men det liker hun ikke. Jeg synes det er kjempelekkert med slike truser, og ønsker selvsagt at hun skal bruke dem, men ønsker ikke å presse henne. Bare oppmuntre henne... Noen tips i denne sammenhengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supert at du kjøper lekkert undertøy til din kone :-)

Pass bare på at du kjøper noe som hun liker og føler seg vel i. Det er tross alt hun som skal ha det på seg.

Ikke kjøp noe som bare DU synes er lekkert og sexy. Kjøper du noe som hun ikke liker, kan hun lett føle seg presset til å gå med det for å glede deg. Det er sikkert fullt mulig å finne noe som begge synes er lekkert.

(og liker hun ikke string-truser, så slutt å kjøpe det!!!! Hun må da selv få velge hva slags truser hun vil ha på seg. Akkurat som du sikkert gjør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg er bortimot gal etter å kjøpe undertøy til min 25 år gamle kone. Hun liker ikke selv å kjøpe undertøy.

Er det mange der ute som får slike gaver fra mannen sin, og hva setter dere pris på. Lurer også på hvor ofte det er "forsvarlig" å gi slike gaver, samt hva man bør passe på for at dette skal bli den kjærlighetsærklæringen det faktisk er ment som.

Har blant annet prøvd meg med stringtruser, men det liker hun ikke. Jeg synes det er kjempelekkert med slike truser, og ønsker selvsagt at hun skal bruke dem, men ønsker ikke å presse henne. Bare oppmuntre henne... Noen tips i denne sammenhengen?

Hadde jeg vært henne hadde jeg mistenkt deg for å forsøke å gjøre "meg" til en hore.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da Minnie...skjerp deg!!

Gjest, samboeren min kjøper ikke undertøy til meg, men om han hadde gjort det så hadde det jo bare vært artig. Men jeg for min del ville fått det til bursdagen min, ikke hele tiden liksom. Men på en annen side, hvis hun ikke liker å handle det selv, og undertøy trenger man jo, så blir hun sikkert veldig glad for at du kjøper til henne så lenge du kjøper noe hun liker. Spør henne hvilket undertøy hun liker, så kan du handle etter hennes ønsker.

For ikkesant, jeg hadde blitt litt skuffa om typen gikk å handlet uten å vite hva jeg liker, og så kommet hjem med noe helt på jordet. Men betjeningen i undertøysbutikker er jo også veldig flinke til å hjelpe til, så det går jo an å spørre dem om hjelp også.

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg hadde blitt kjempeglad for undertøy fra kjæresten!! Bare husk å kjøp riktig størrelse, for stort eller for lite kan bli sett på som fornærmende :blunke: Og kjøp også noe du vet hun ville følt seg vel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whooow..

Det hadde jo bare vært lækkert.

Men jeg er ganske kresen på undertøy, og liker ikke billigmerker fra H&M.

Det ville blitt litt dyr i lengden for meg da. :blunke:

Men må bare tilstå at det hadde vært suverent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg er bortimot gal etter å kjøpe undertøy til min 25 år gamle kone.

Lurer også på hvor ofte det er "forsvarlig" å gi slike gaver, samt hva man bør passe på for at dette skal bli den kjærlighetsærklæringen det faktisk er ment som.

Har blant annet prøvd meg med stringtruser, men det liker hun ikke.

Jeg synes det er kjempelekkert med slike truser, og ønsker selvsagt at hun skal bruke dem, men ønsker ikke å presse henne.

Bare oppmuntre henne... Noen tips i denne sammenhengen?

Her er noen konklusjoner:

Jeg tror ingen kvinner setter pris på at mannen kommer dettende hjem med sexy undertøy flere ganger i mnd. Dette gir visse hentydninger om at du vil forøke å gjøre henne til noe hun ikke er og leve ut dine fantasier. Når du sier sexy undertøy- hva mener du egentlig? :-? Dette høres ikke ut som noen kjærlighetserklæring- det høres ut som en 100% egotripp fra din side.

Hvis hun ikke liker stringtruser, hvorfor aksepterer du ikke det? Hvorfor går du inn på en kvinneside på internett og sier at du vil ha råd om hvordan du skal få henne til å bruke string uten å presse henne. Det er jo bare en fin måte å si at du akter å presse på henne stringtruser. Du vil at vi andre på Kg skal si hvor lekkert det er med string slik at du kan gå til henne og slå i bordet med at "alle andre gjør det"- og dermed gi henne skyldfølelse slik at hun til slutt går med på det.

Vil hun ikke så vil hun ikke.

Unødvendig kommentar er slettet. Orakel - moderator

Takk og adjø.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville blitt glad for å få undertøy jeg. Jeg er helt undertøysfreak, det er noe av det som er morsomt å kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Emmerdale skrev:

Jeg tror ingen kvinner setter pris på at mannen kommer dettende hjem med sexy undertøy flere ganger i mnd.

Minnie

Jeg kan ikke se at gjest bruker ordet "sexy" i det hele tatt?

Uansett; hvis hun ikke liker å kjøpe undertøy selv setter hun sikkert pris på gavene du gir henne, forutsatt at det er normalt undertøy som hun trives i. Å kjøpe undertøy til kjæresten sin er jo en kjærlighetserklæring, jeg mener mange menn og gutter må bli flinkere til dette :)

Bare husk riktig str, fasong og type - det er kjæresten din som skal like det du kjøper og ikke du...

Når det gjelder det med stringtruser er jeg enig med Minnie, hvis hun ikke liker å gå med det så har du ingen rett i å pushe på henne dette. Jeg hadde blitt skikkelig provosert hvis jeg hadde fortalt kjæresten min at jeg ikke likte å gå med slike truser, og så hadde han gitt meg det neste gang også!

Hvor ofte kjøper du undertøy til henne forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg kan ikke se at gjest bruker ordet "sexy" i det hele tatt?

Nei men selvsagt mener han sexy undertøy- vi er da ikke helt tette i potta heller? :sjarmor:

Når han skrier at han er "gal etter å kjøpe undertøy" så tyder jo det på at det ikke bare er til jul og bursdag men ofte- meget ofte- så ofte at det nesten kan bli oppfattet som ubehagelig for henne.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men selvsagt mener han sexy undertøy- vi er da ikke helt tette i potta heller? :sjarmor:

Minnie

Så lenge han skriver at det er ment som en kjærlighetserklæring går jeg ut fra det, helt til han eventuelt sier noe annet. Det er jo ikke unormalt å kjøpe vanlig undertøy til kjæresten sin.

Jeg er enig med deg i at hvis det er snakk om en små-pervers greie hvor han flyr rundt og shopper skikkelig dirty greier hver uke, så er "horefølelsen" nær...

Vi får se om han utdyper noe mer etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad dersom mannen min kjøper undertøy til meg, gjerne oftere enn jul og bursdag. Kan være fint til å markere "smådage" som valentine, halvtårsjubileer og en og annen gang "bare fordi".

Men han vet hva jeg liker, og han kjøper alminnelig undertøy (i riktig størrelse serlvfølgelig). Går aldri i unertøy som ikke er litt sexy, og med sexy mener jeg da blonder på de riktige stedene, diskre farger, fin fasong. Ikke undertøy av den typen du får kjøpt på kondomeriet. Dersom en kvinne vil overraske sin mann med noe skikkelig frekkt skal hun kjøpe det selv, ikke gå i det fordi han tvinger det på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt overlykkelig om mannen min hadde kjøpt undertøy til meg ofte jeg. Uten at det gjør meg noe mer horete vil jeg tro?!?

Synes det er gøy å få sånt, og da gjerne ikke bare til jul og bursdag. Siden hun ikke liker å kjøpe sånt selv setter hun helt sikkert pris på sånne gaver. Kan du ikke ta en titt i skuffen hennes da, for der er det helt sikkert undertøy hun liker, så har du noe å "navigere" etter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Minnie skrev noe som jeg syns var fornuftig!

Hvis hun ikke liker stringtruser, hvorfor aksepterer du ikke det? Hvorfor går du inn på en kvinneside på internett og sier at du vil ha råd om hvordan du skal få henne til å bruke string uten å presse henne. Det er jo bare en fin måte å si at du akter å presse på henne stringtruser. Du vil at vi andre på Kg skal si hvor lekkert det er med string slik at du kan gå til henne og slå i bordet med at "alle andre gjør det"- og dermed gi henne skyldfølelse slik at hun til slutt går med på det.

Er ikke sikkert at hans hensikt var å gi dama si en skyldfølelse, men jeg syns det er viktig å tenke på hvordan denne dama tolker mannens kjøp...

Jeg setter selv pris på å få kjøpe mitt eget undertøy - og hadde følt det litt "rart" om min kjære skulle kommet med noe til meg som han vet jeg ikke liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du VET at hun ikke liker stringtruser, du allerede har kjøpt dette til henne og hun VET at hun ikke ønsker å bruke dette, da bør du faktisk respektere henne såpass at du ikke "oppmuntrer" henne noe mer.

Du har allered oppmuntret henne ved å kjøpe det til henne tidligere, hun har ikke ønsket å la seg oppmuntre til å bruke noe hun selv ikke liker, ergo du må dessverre bare finne deg i at det ikke vanker stringtruser i ditt hjem! ;)

Men det finnes jo andre kjempefine truser da! sånne feminine, ettersittende boksere kan være kjempefine, og du har mange "vanlige" type truser som ikke er bestemoraktige eller kjedelige. Du får "vanlige" truser som er lettere i strikken og smalere i stoffet bak, slik at strikken bare "ligger" over hver rumpeball ( :oops: flaut ord..gud jeg er teit!! :ler: ).

Så mitt råd til deg er vel heller å forsøke å oppmuntre deg selv til å finne annet type kjempefint/sexy undertøy som også hun kan synes er kjempefint! :wink:

Men koselig å få undertøy av kjæresten da, så lenge det er noe man liker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det ser ut til at "gal etter undertøy"- mannen har forduftet!

Innlegget er endret. Orakel - moderator

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har slettet noen innlegg i denne tråden som omhandlet en unødvendig avsporing. Også de innlegg som ikke stred mot reglene, men som omhandlet avsporingen, er slettet.

Hold dere nå til tema og ikke la dette bli en persondebatt.

Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blir kjempehappy når typen min kjøper undertøy til meg! Han vet hva jeg liker og størrelsen, så det hender i ny og ne at han kommer hjem med en liten gave til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende kjæreste har kun kjøpt undertøy til meg én gang, men det ble til gjengjeld veldig velykket. Perfekt passform, ekslusive sorte blonder. Jippi!

Eks'en min derimot, noterte seg mitt bursdagsønske om "sexy undertøy", men jeg ble temmelig paff da jeg pakket opp godsakene (på restaurant! :oops: ): Rosa satengbody med sorte nettingpaneler, fransk åpning samt åpning til brystvortene. I tillegg var den i trangeste laget. Jeg holdt på å le meg skvett ihjel, men hadde den på meg EN gang - kun for å glede han...

Ellers må jeg også si at jeg ikke orker g-streng - og ikke gidder jeg å venne meg til det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg hadde blir kjempehappy når typen min kjøper undertøy til meg! Han vet hva jeg liker og størrelsen, så det hender i ny og ne at han kommer hjem med en liten gave til meg.

Det er det ikke noe galt i Juliet, men les hovedinnlegget en gang til og tenk etter.... synes du oppførselen hans er 100% akseptabel?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...