Gjest Hege Skrevet 14. mai 2002 #21 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg synes ikke dere er så ille jeg, at vi behøver å sverme rundt som fluer rundt ei kuruke Men akkurat dette tror jeg heller Gry bør svare på 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 14. mai 2002 #22 Del Skrevet 14. mai 2002 Fra tid til annen dukker slike innlegg opp, dessverre. Vi har ingen mulighet til å "overvåke" KG til alle døgnets tider, det er heller ikke meningen. Alle har ett ansvar for at KG fortsetter å være ett hyggelig sted å være. Men, som ellers i samfunnet er mennesker forskjellige: noen ønsker å provosere, noen vil bare være hyggelig, ikke alle klarer å innrette seg etter regler osv, også på KG. Moderatorene gjør en kjempegod jobb! Jeg tror ikke løsningen er å bruke flere, men kanskje jeg får tak i ett par stykker som ekstrahjelp. Til syvende og sist er det brukerne som bestemmer hvordan vi skal ha det her. Provoserende innlegg fører ofte til personangrep, noe som gjorde at mange tråder ble stengt i går, selv om de provoserende innleggene i seg selv ikke gikk over streken. Om alle forsøker å holde seg til saken (uansett hvor vanskelig det er) fortsetter KG som ett hyggelig sted å være . Støtter ellers Heges innlegg 100%.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #23 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg synes moderatorene og Gry gjør en kjempejobb jeg og all ære til dem! Uten dme tror jeg KG kunne sklidd ut og blitt useriøst! Takk for at dere er så flinke og gjør KG til et hyggelig sted å være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 14. mai 2002 #24 Del Skrevet 14. mai 2002 Tusen takk skal du ha, du aner ikke hvor mye dette varmer! Tusen takk! *rørt* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2002 #25 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg forsøker å overse alle de "stygge" innleggene, for det er ikke verdt å søle bort tiden sin på det! Dessuten er ikke alle på et nettsted så innmari anonyme uansett. IP-adressen er ikke svært vanskelig å få tak i! Syns moderatorene gjør en kjempejobb her inne. Det er så mange innom KG hver dag, og et menneske (uansett hvor flink og dyktig du er, Gry) kan ikke holde orden på alt helt alene. Hun har jo også et liv i tillegg! Syns KG fortsatt er et flott forum å være i, og det er synd om folk slutter å være her på grunn av andres meninger og munnhuggeri! Personlig hets er ikke lov, og det gjelder ikke bare på internett - det er ren folkeskikk! Ha en god dag alle sammen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 2. juni 2002 #26 Del Skrevet 2. juni 2002 Denne gamle tråden til Kristian71 er atter en gang aktuell..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. juni 2002 #27 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg for min del synes det er både rart og trist at man blir sett på som løgner bare man ikke lever ett A4 liv. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. juni 2002 #28 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg får min del kan ikke forstå at en iherdig rettskrivingsdebettant som Milla ikke vet at det heter ET A4-liv. Det blir stadig vanskeligere å opprettholde fasaden, ikkesant Milla? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 2. juni 2002 #29 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg må helt ærlig si at jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble dratt inn i tråden.Jeg måtte jo selvfølgelig tilbake og se,og etter min mening var innleggene mine langt fra personalangrep.Jeg har lira av meg verre fraser enn det der.Og skal man ikke tolerere såpass kommer Gry og moderatorene til å få et sabla arbeid med å slette innlegg. Og for det 2. så er dette ting Milla legger stor vekt på i innleggene sine og gjærne vil har frem i lyset,og da må man tåle å få høre reaksjoner tilbake. Og for det 3. Jeg ser så absolutt ikke på meg selv som den som lager mest bråk og slenger med leppa her inne. Og de gangene jeg har gått litt over streken så har jeg fått høre det vel så godt selv om jeg er en fast bruker av KG. Jeg synes denne "sjalusien" på KG rett og slett blir for teit.Ja,det er mange her inne som har vært her en stund og blitt "kjent" gjennom nicket sitt,men slutt nå å hold det i mot oss!!!!! Det er faktisk ikke værre enn å registrere seg. Jeg har aldri kritisert en anonym fordi personen er anonym.Grunnen til at mange reagerer er vel heller at de værste innleggene her inne med den værste personhetsen er skrevet av anonyme som ikke tør stå for det de sier. Men det gjør jeg,fullt og helt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. juni 2002 #30 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg har ikke noe behov for å opprettholde en fasade. Det hender at jeg trykker feil på tastaturet, det er ikke det samme som å skrive enorme mengder feil, eller å ha en noe merkelig ordstilling. Noe som kvalifiserer til dysleksi. Jeg snakker og skriver 4 språk flytende. Som før sagt er jeg ingen idiot, selv om du waco virkelig gjør ditt ytterste for å få meg til å se ut som en. Jeg har skjønt at du hater kvinner, jeg har skjønt at du beskylder oss for høye skilsmissetall, økt kriminalitet og at du liker å få det til å se ut som om vi er dumme. Du sier vi misbruker vår fruktbarhet, vi lyver, vi forakter sannheten som vi forakter det å legge på oss. Når skal du gå så langt som å si at vi kvinner også er ansvarlige for at pedofile misbruker barn? Siden du mener at vi står for alt som er ondt her i verden, hvorfor ikke løpe linen helt ut? Milla 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. juni 2002 #31 Del Skrevet 2. juni 2002 Milla, er du uenig i at åtti prosent av de som søker skillsmisse er kvinner? At det er en sammenheng mellom alenmødre og den prosentvise andelen kriminelle barn? Forteller du meg at kvinner ikke lyver med vinnings hensikt? Eksisterer det ikke damer som bedrar p-pillen? Argumenter gjerne mot meningene men prøv å skill mellom person/sak, noe jeg forøvrig har prøvd å forklare dere jenter mange ganger. Waco ...er det virkelig så liten forskjell mellom kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2002 #32 Del Skrevet 2. juni 2002 Da jeg kom til Kvinneguiden for ikke lenge siden, åpnet jeg friskt og frekt. Dere så fort at jeg ikke er så ille,at jeg bare ville ha det litt gøy i starten. Jeg trodde jeg hadde kommet til et seriøst forum, men det som skjer her nå tyder på noe annet. Maken til hetsing og tull, her biter man hodet av hverandre alle sammen. Det var ikke det jeg så etter da jeg kom hit. Takk for meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #33 Del Skrevet 4. juni 2002 Slettet av moderator.1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-06-04 18:02 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 4. juni 2002 #34 Del Skrevet 4. juni 2002 Og jeg har ombestemt meg, noe i mot det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 4. juni 2002 #35 Del Skrevet 4. juni 2002 Hei, Rani! Koselig at du ombestemte deg. Velkommen tilbake! Jeg henger meg på den som sa at alle har et ansvar for at dette skal være et hyggelig sted å være. Jeg synes moderatorene gjør en god jobb! Klapp på skulderen til dere. Når det gjelder diverse innlegg som er laget kun for å provosere, så er det jo opp til hver enkelt om man vil "bite på". Selv om man kan bli hissig over det som er skrevet, så er det jo opp til moderatorene og Gry om innlegget skal få stå urørt eller ikke. Personhets er i mot reglene, uansett om vedkommende provoserer aldri så mye. Dersom man ikke klarer å svare på innlegg uten å bli personlig, er det vel best å overse eventuelt å telle til ti (tusen ) før man svarer? Jeg gidder iallefall ikke gi min oppmerksomhet og energi til usaklighet og useriøsitet. Livet er for kort til det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 4. juni 2002 #36 Del Skrevet 4. juni 2002 Hei Lille, og takk skal du ha! Det som er litt rart er at jeg reagerte slik på andres vegne, jeg har jo aldri blitt utsatt for personhets her på KG selv. Enda. Det var den utrivelige stemningen her på personlige meldinger som gjorde utslaget. Hvorfor starter man tråder bare for å hetse en bruker? Nåja, jeg får forsøke å tåle litt mer, selv om det svinger _________________ PMS-Rani1212[ Dette Innlegg er endret av: Rani den 2002-06-04 17:48 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #37 Del Skrevet 4. juni 2002 Og nå skal vi ikke begynne på nytt igjen! Slettet. Moderator.1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-06-04 17:59 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juni 2002 #38 Del Skrevet 4. juni 2002 Rani her reflekter du over noe veldig viktig. Man kan vel nesten tro at det er noe rart i kvinnepsyken som gjør at dem synes det er mye festligere å mobbe? Jeg vet ikke jeg....men jeg forstår på en måte hvorfor kvinner kanskje ikke blir tatt like seriøst ellers i samfunnet når man ser hvor usakelige og nærtagende damer er.... Men egentlig er det ganske gøy da... når jeg viser kameratene mine haugevis av sinte innlegg fra forsmådde fruer som skal vise denne "wacotullingen" hvordan det egentlig henger sammen.... og vi ler og morer oss.... Takk skal dere ha jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 4. juni 2002 #39 Del Skrevet 4. juni 2002 Vi kvinner er litt kompliserte Waco, det har du nok rett i. Er ikke det en av de tingene som gjør oss spennende da? Siden dere menn er så enkle mener jeg Heldigvis er det ikke alt som er negativt, jeg tror vi er flotte jeg, selv om vi tramper i klaveret av og til. Og jeg tror ikke dere menn er bare engler dere heller, vi har bare hver vår måte å være jævlige på. Og så skal vi ikke ta alle under en kam, ikke sant? Det finnes råtne poteter i alle binger..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juni 2002 #40 Del Skrevet 4. juni 2002 Rani, men du må ikke glemme at de fleste jenter liker å bli satt i bås. Det er enklere sånn forstår du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå