Kristian (71) Skrevet 5. april 2002 #1 Del Skrevet 5. april 2002 Nå gir jeg meg ende over her..... Dette diskusjonsforumet er i ferd med å bli et forum der man konkurrerer om å slenge mest mulig dritt til og om hverandre. Det går jo ikke en eneste dag uten at noen er ute etter å lage kvalme her. Har vi det for godt i dette landet siden vi klarer å lage så mye intriger på en diskusjonsside? Jeg håper "alle" voksne mennesker som er her inne nå kan sette pris på at våren står for døren, og at vi kan bli litt lettere til sins og føre diskusjoner på et sakelig nivå. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-06-04 23:00 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. april 2002 #2 Del Skrevet 5. april 2002 Helt enig! Det er greit å si meningen sin, men dette er helt sykt12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 *sender Kristian 71 en god klem og er så enig, så enig!!!* Ha en flott vår, Kristian - og alle dere andre også! En bukett med lysende gule hestehov + mange gode vårklemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. april 2002 #4 Del Skrevet 5. april 2002 Kanskje jeg får forståelese for at jeg heretter kommer til å være VELDIG streng på slike ting...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. april 2002 #5 Del Skrevet 5. april 2002 Synes godt du bare kan skjære gjennom, Hege! Du har min fulle støtte, i hvert fall! Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 5. april 2002 #6 Del Skrevet 5. april 2002 Full støtte til synspunktene og full tillit til at Hege vil gjøre en fortsatt god jobb som moderator! Greit å være uenige på sak, men man kan holde seg for gode til å angripe personer1 mvh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. april 2002 #7 Del Skrevet 5. april 2002 Takker! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. april 2002 #8 Del Skrevet 5. april 2002 Enig Kristian. Det er lov å ha meninger, også lov å ytre dem......men det er måten de sies på som blir så feil.....synes jeg. En kan få "bakover-sveis" mange ganger Men vi lar oss ikke synke ned på det nivået, gjør vi vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. april 2002 #9 Del Skrevet 6. april 2002 Er enig med de andre her, i det siste har det bare vært munnhuggeri hvis noe skal diskuteres... Virker som om de eneste diskusjonene som kan gå noenlunde rolig for seg er de som går på mascaraer, filmer og slike ting. Er lei av å lese tråder hvor anonyme skal begynne å hugge på enkeltpersoner her inne, og det virker som om de rett og slett har bestemt seg for å oppføre seg kvalmt mot enkelte her inne. Fy skam seg! Håper du kan fikse opp i det verste her inne Hege, du har min fulle velsignelse!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. april 2002 #10 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg følger nøye med, og jeg kommer til å slå ned å ethvert tilløp til sånt. Har visst vært for snill tidligere 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. april 2002 #11 Del Skrevet 6. april 2002 d hadde vært en fordel om vi alle oppførte oss som de voksne menneskene vi tross alt er! (Meg selv inkludert!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 6. april 2002 #12 Del Skrevet 6. april 2002 Må jo si at mange her inne er utrolig hårsåre. Dette er internett, det er ikke deres ordentlige venner som oppfører seg dårlig. Hadde det nå vært det, så skulle jeg litt lettere kunnet forstått mange av dere.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #13 Del Skrevet 6. april 2002 CecilieB Jeg syn ikke det at det ikke er deres ordentlige venner har noen som helst betydning her, for det dette handler om er rett og slett folkeskikk. Voksne mennesker bør kunne behandle hverandre med respekt selv om dette er internett og man ikke kjenner hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 7. april 2002 #14 Del Skrevet 7. april 2002 Det er vel en smule naivt å tro at man bare opplever "fryd og gammen" i et forum som dette. Tenk på hvor mange forskjellige mennesker som er innom. Jeg har mang en gang irritert meg over innlegg som til DE grader er gjennomsyret med selvskryt og som bare MÅ være bygget på løgner. Vil gjerne legge til at jeg aldri har svart på disse innleggene, selvom jeg mange ganger har hatt veldig lyst. Det er et uttrykk som sier: "Som man reder, ligger man" - og det er ord med sanning i - dersom man er redd for svar på sine innlegg, så bør man kanskje tenke seg om endel ganger før man poster innleggene sine. Vil til slutt gjerne si at dette er et flott forum, jeg er innom her så og si hver dag for å lese om det er noe nytt. Synes redaktøren har bygget opp noen flotte sider her - og det bør være i alles interesse å la sidene forbli flotte.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 7. april 2002 #15 Del Skrevet 7. april 2002 On 2002-04-07 01:52, anonym wrote: CecilieB Jeg syn ikke det at det ikke er deres ordentlige venner har noen som helst betydning her, for det dette handler om er rett og slett folkeskikk. Voksne mennesker bør kunne behandle hverandre med respekt selv om dette er internett og man ikke kjenner hverandre. Jeg synes likevel folk er utrolig nærtagende her inne og jeg står fortsatt for det jeg sa i mitt tidligere innlegg. Virker som det er en del her som bare må vri og vende alt til det negative, det går an å overse litt og da. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #16 Del Skrevet 7. april 2002 Er dere faste brukere så mye bedre en de anonyme??? Et godt eksempel er Thea sitt svar på tråden Jeg er tilbake! Det svaret kaller jeg også personangrep, men siden Thea er en "fast" bruker i gjengen så er det liksom ingen som reagere. Beklager til Thea for at jeg bruker hennes innlegg som eksempel. Mener det ikke som et angrep mot Thea, men mot alle dere registrerte som kritiserer ALLE anonyme brukere her på KG. Hilsen en halvanonym Hannah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. april 2002 #17 Del Skrevet 7. april 2002 Hei, Anonym! Klart vi som har registrert oss og bruker et fast nick ikke er "bedre" enn dere som kaller dere Anonym! Det er vel heller ikke det det handler om, slik jeg ser det. Men det er nå en gang slik, at det er mye lettere å "slenge litt med leppa" når man skjuler seg bak "nicket" Anonym. Det kan jo være hvem som helst, og ingen kan "ta deg" på noe! Terskelen for å være ufin og frekk blir noe lavere, uten tvil! Jammen er det fristende mange ganger å skrive anonyme innlegg! Men enten så lar jeg være å svare, eller så skriver jeg noe jeg kan stå for under mitt vanlige nick. Ved at man registrer seg, står man fram og blir mer synlig, og må kunne tørre å stå for det man sier i større grad, noe jeg forøvrig også tror Thea gjør! Det blir straks mer forpliktende! Jeg synes det er temmelig feigt og lite konstruktivt å "angripe" andre brukere anonymt. Den som blir angrepet har tross alt kanskje stått fram med sine innerste tanker og følelser, og vist litt av seg selv. Da synes jeg faktisk det er rimelig dårlig gjort å bare "høvle" ned denne brukeren, fortelle hva man synes om han eller henne, men uten å tørre å stå fram selv. Men uansett, nick eller nickløs, jeg synes vi skal prøve å holde et visst minstemål her på KG; det er nok av useriøse nettsteder rundt omkring. Vi har noe unikt å ta vare på her! La oss skille mellom sak og person, og prøve å gi råd og svare på innlegg etter beste evne, og holde oss for gode til å slenge dritt! For øvrig vil jeg si at jeg anser det som noe helt annet å kalle seg "anonym" dersom man ønsker svar på noe av svært personlig karakter, og ikke ønsker å få sin identitet avslørt. Men det handler om noe helt annet! Vennlig hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #18 Del Skrevet 14. mai 2002 Personhets og utskjellinger florer her på det nye KG forumet, det så vi ikke minst i går da Gry så seg nødt til å stenge en masse tråder. Lurer på om dette er grunnen til at F.eks. kristian71 og en del av de andre guttene her inne har forsvunnet fra KG den siste tiden. Kanskje de rett og slett ha blitt drittlei munnhuggeriet her inne? Kristian tok i hvert fall opp dette problemmet og siden har han og flere av de mest refelektert mennene forsvunnet fra KG. Jeg syns i såfall at det er synd og vi bør skjerpe oss her inne. Siw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 14. mai 2002 #19 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei! Du har rett i at det fra tid til annen blir en del munnhuggeri..og det som verre er. Vi moderatorer jobber så godt vi kan, men vi har noen helt klare begrensninger. 1. Vi jobber gratis, som en dugnad så å si. 2. Vi har et liv utenfor Kvinneguiden også. 3. Noen av oss bruker modem, og det begrenser også muligheten til å være tilstede så mye som ønsket. Derfor er det ikke til å unngå at vi av og til kommer litt på etterskudd. Vi skal være her og holde litt kontroll, men det fritar ikke brukerne for å følge reglene, gjør det vel? Det er i første omgang brukerne selv som er ansvarlig for seriøsiteten her inne, det er vi vel enige om? Hvis alle fulgte reglene ble moderatorene overflødige. Vi gjør det vi kan, gjør dere? Bare for å si det: jeg føler ikke at du angriper oss her, Anonym, ville bare si litt om dette rent generellt. Ha en fin dag, og la oss satse på at ting blir bedre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #20 Del Skrevet 14. mai 2002 Kanskje det kunne være en ide å ha ennå fler moderatorer, gjerne fler pr. gruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå