Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Lurer på om det kan være riktig pris...
Mischa Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hmm det så veldig billig ut ja.. jeg hadde skyndet meg å bestille før de evt. ombestemmer seg eller finner ut at de har gjort en feil! Har opplevd noe lignende før og da sendte de ut mail etterpå og beklaget at det var blitt gjort en feil og at bestillingen var slettet. Det syns jeg nesten er litt sleipt.. da får de heller bli flinkere til å sjekke hva de legger ut av priser! Men får håpe det faktisk bare er en bra pris denne gangen
Bokormen Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Det som var enda merkeligere var at de selger Sex & the City-boksen med alle sesongen for 49,50 også!!! Jeg bestilte den akkurat + en boks med alle Indiana Jones-filmene OGSÅ til 49,50.... Syns det er kjemperart!
Adonia Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Det som var enda merkeligere var at de selger Sex & the City-boksen med alle sesongen for 49,50 også!!! Jeg bestilte den akkurat + en boks med alle Indiana Jones-filmene OGSÅ til 49,50.... Syns det er kjemperart! hmm kan ikke se det jeg! de har kanskje vært raske med å fjerne det..
Gjest Tnita Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Finner det ikke jeg heller. Skulle det stå på forsiden?
Rosenrød Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jeg fant det heller ikke, et søk på One tree hill viser 399 kroner.
Bokormen Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Ser at de har forandret MANGE priser nå, fra tidligere idag, så de har nok gjort noen grove feil når det ble lagt ut Regner med å få en mail mandag om dette, og spørs om jeg får varene til den prisen jeg har betalt
Bokormen Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Nope. Platekompaniet sa at de som ikke hadde bestilt alt for mye fikk varene til "feil-prisen", men jeg fikk ikke mitt, noe som forsåvidt er greit nok siden de har "med forbehold om prissettingsfeil" på sidene sine. Istedte får jeg 20 % avslag på neste vare jeg bestiller.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Fikk en av varene jeg bestilte til den annonserte prisen, de andre bestillingene ble kansellert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå