Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hjelp! Har stripet håret (frisør) men syns det er for mye rødskjer/gult/gyllent. Spesielt der håret var mørkets fra før. Er mørk askblond. Ønsker kaldere farge men vil ikke farge igjen med en gang da det sliter mye. Så jeg tenkte å prøve med blå eller lilla sjampoo. Hvilke merker er å anbefale!
Gjest Skya Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har prøvd den fra Define en måneds tid nå og er veldig fornøyd med den, ikke er den så dyr heller, 90 korner i dagligvarebutikk.
Kylling Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg synes, i motsetning til Skya, at den fra Define ikke holder mål. Den er ikke lilla nok, og jeg merket ingen virkning i det hele tatt. Den beste jeg har prøvd er lillasjampoen fra Joico .
Gjest Shayla Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg synes, i motsetning til Skya, at den fra Define ikke holder mål. Den er ikke lilla nok, og jeg merket ingen virkning i det hele tatt. Den beste jeg har prøvd er lillasjampoen fra Joico . Jeg henger meg på her, den fra joico virker faktisk, om du gjør som det står på flaske og har den i håret 2- 5 minutter.
Intego Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er veldig fornøvd med L'Oreal Professionnel Shine Blonde.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er veldig fornøvd med L'Oreal Professionnel Shine Blonde. jeg har nettopp kjøpt loreal professionnel shine blonde hvor ofte kan man bruke den? syns det var litt rart at man måtte bruke hansker?
Shanka Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Joico, Joico! 200 kr på frisørsalong! Varer i flere måneder også!
LilleSolstråle Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 jeg har nettopp kjøpt loreal professionnel shine blonde hvor ofte kan man bruke den? syns det var litt rart at man måtte bruke hansker? Man MÅ ikke,men man kan bli litt lilla på henda etter bruk (til tross for at man vasker seg ) :gjeiper: Det var noen som lurte på om jeg var veldig kald en gang, etter at jeg hadde brukt den shampoen MEN, shampoen er GENIAL! Bruke den flaska som er sølv først (silver shampoen til Loreal), så etter en stund kan man gå over til den rosa flaska (som er litt mildere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå