Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Kjæresten min blir 20 om noen måneder og jeg har INGEN aning om hva jeg kan kjøpe til han!

Vi har vært sammen i snart 1 1/2 år så det har blitt en del fotoalbum, cder, dvder og lignende. Jeg vil gi han noe spesielt, men også noe han har bruk for.

Interessene hans er:

*musikk (eks: turboneger, Jokke og Valentinerne, Alkaline Trio, Nirvana osv)

*spennende filmer (psykologiske thrillere osv)

*litt røff design (som voodoo knivblokka hvis noen har sett den)

Jeg er student så pengegrensa er på rundt 1000 kroner, men fantasien setter ingen stopper!

Så hjelp meg hvis du har noe genialt eller bra vær så snill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billetter til en konsert og en god middag først? Kanksje turboneger skal spille i næmeste fremtid?:)

Skrevet

Korn skal spille i sommer iallefall hvis han liker de.. Hadde jeg fått billetter til den konserten, hadde jeg eksplodert av glede hehe :)

Gjest Cataliina
Skrevet (endret)

Kjæresten min blir 20 i februar han! Jeg skal iallfall gi et bilde av oss og 100 lapper hvor det står én grunn til hvorfor jeg elsker ham på hver. :hjertesmil: I tillegg skal jeg kanskje gi en pokerkoffert, actionfilmer, to sengesett til dobbeltsengen hans (et rosa og et blått til oss begge). Også skal jeg se om jeg finner en fin genser!

Skal overraske han skikkelig hos meg på kvelden med romantisk middag, masse telys og roseblader og musikk, kanskje jeg tilogmed pynter ekstra med ballonger siden han har hatt bursdag :) Skal ha på noe digg undertøy, han skal få massasje, jeg skal ha bakt bursdagskake og kjøpt inn favorittgodteriet! Så det skal bli veldig kos! Kanskje du kan få ideer av noe av det jeg skal gjøre.

Endret av Cataliina
Skrevet

God kombinasjon av intresser om omsorg fra dama! Du er riktig flink!

Husk at gutter oxo liker blomster på jobb el hjem! Du har gitt så mye, å brukt mye penger så ikke tenk på blomstene...Var et tips til alle andre som lurer.

Gjest Cataliina
Skrevet

Fant ut at jeg skal gi han konsertbilletter idag, var ganske dyre, så nå føler jeg at jeg har altfor mye.. Tror ikke han vil like at jeg har brukt over tre tusen, da vi er ganske unge og det er mye penger for oss. Har kuttet ut sengetøyet, og siden jeg lenge har planlagt å spille inn en sang skal jeg gjøre det nå, og hvis den blir ferdig så "får han den" da, altså, det er jo en kjærlighetssang jeg har skrevet til han personlig så han blir nok glad. (koster 5000 å spille den inn sånn ca.)

Men må kutte ut noe! Holdt nettopp på å bestille en pokerkoffert til 600, hmmm, venter litt og ser. Vil gi han genser, siden han ikke har så mange, samtidig så elsker han jo poker da, men spiller jo egentlig bare på nett...Off, i tillegg skal han få en korktavle, fordi det vet jeg han vil ha, men ikke gidder kjøpe selv. Og i tillegg så skal jeg gi han boxere, lei av de vanlige svarte + noe filmer bør jeg ha klart, siden vi elsker ligge og se på filmer...

Bruker nok en god del penger på roser også, siden jeg skal strø roseblader. Æsj, jeg som må begynne å spare litt til ferien vår!

Gjest Cataliina
Skrevet

Forresten, til trådstarter, noe du kan gjøre som er gratis i tillegg til en evnt gave, er å gi konvolutter som alle har en måned skrevet utenpå. F.eks konvolutten til April (står måned utenpå, han må vente til hver måned før han kan åpne). "Denne måneden her skal vi ta oss en koselig piknik på gresset med smoothies og mat!" Eller "Jeg foreslår at denne måneden kan vi unne oss en spa-behandling! Hvis ikke økonomien eller lysten er tilstede, kan vi istedet kjøpe en massasjeolje og massere hverandre!"

Du skjønner vel greia :) For hver måned er det noe du kan tenke deg å finne på, det blir jo ikke akkurat en ordentlig "bursdagbursdaggave", men likevel noe dere kan kose dere med resten av året...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...