Tuttamedtulla Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Sitter og drømmer meg vekk her på nettet, og ser på masse herlige dyre klær til de minste.. Hva er dine favorittbutikker/merker? Hva synes du om foreldre som bruker "litt ekstra" til de minste, ved å kjøpe merkeklær/litt dyrene klær? I begynnelsen da hun ble født gikk det MYE i HM, men har liksom begynt å blitt litt smålei det, og føler at alle har de klærne. Du finner jo selvsagt mye fint der også da Liker veldig godt klærne til Nøstebarn, Polarn o Pyret og Lindex. Synes også merkeklær som IdaT, Småfolk og Katvig er helt skjønne. Spesielt merket Norlie! Klassiske, helt fantastiske :rødme: Sukk, kan ikke noen gi meg et par tusen til å shoppe for da
mamma til 2 søte jenter Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 JEg liker Urban Elk (også dyremønster) og Fablefant har helt nydelige ting! Helt enig i at hm er for kjedelig. Kutter heller ut å kjøpe klær til meg å kjøper litt finere klær av bedre kvalitet til jentene.
Tuttamedtulla Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Slik er det her også Kjøper kun klær fra HM, Cubus, Vero Moda osv. til meg selv. Barn sliter jo klær mye mer. Merker utrolig stor forskjell på klærne fra HM og fra Polarn, f.eks. Førstnevnte blir veldig fort blasse i fargen.
prinsessa Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Av merker liker jeg; Molo, Norlie (fikk akkurat en drakt derfra), ej sikke sej, Polarn og Pyret, Benneton, Zara, Fabelfant, okker dokker, Mini A ture. Kjøper den del merkeklær men pleier og passe på når det er salg så da blir det mye billigere.
~white lady~ Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Jeg liker veldig godt klærne fra Nøstebarn. Dyrt ja, men veldig bra kvalitet. Slitesterkt , og i ubehandlet ull som ikke (i teorien) trengs å vaskes så ofte pga lanolin innholdet. Dessuten er det utrolig praktisk med pyjamasene de selger. Man slipper sokker som detter av, glippe mellom bukse og genser, plagsom hette og knapper som bare spretter opp igjen. Jaja, nok reklame nå
nat26 Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Polarn og pyret,Mexx,Timberland.Jeg elsker å handle i en butikk som heter junior barneklær.Men i barnehagen bruker han klær fra H&M,cubus,exit...
Gjest *Mim* Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Jeg gir katten i merker. Ønsker ikke at det er noe barna mine skal være opptatt av heller.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Jeg synes det er masse fine barneklærmerker, mange av dem er nevnt her, som Småfolk og Norlie o.l. Men de er jo sinnsykt dyre med tanke på hvor fort ungen vokser ut av dem (selv om man skulle få flere), så jeg tror nok jeg skal holde meg til HM og gjenbruk så mye jeg kan om vi får barn.
April Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Bruker mye NameIt, HM, Mexx og Benetton. Men har også noe fra merker som Lacoste, Burberry, Gant og Napapjiri..
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 JEg liker Urban Elk (også dyremønster) og Fablefant har helt nydelige ting! Helt enig i at hm er for kjedelig. Kutter heller ut å kjøpe klær til meg å kjøper litt finere klær av bedre kvalitet til jentene. helt motsatt her; mor får de dyreste plaggene og skoene. kunne ikke falle meg inn å bruke masse penger på klær til jenta mi. hun har uansett sin egen smak og det er ikke alltid at den sammenfaller med min. MEN! det som er stas er å kjøpe merkeklær på halv pris. da slår jeg til!!
Frida Frosk Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Vi bruker stort sett ull. Har merker som janus, joha, devold og noe fra HM. Merker ikke så stor forskjell på det egentlig. Men nå er han bare 7,5 mnd og vokser ut av klærne før han rekker å slite dem ut. Regner med at det blir annerledes når han blir større og er mer ute ift hvilke merker som er best, og at han da vil bruke klærne lengre slik at vi blir mer opptatt av slitestyrke. Ellers bruker vi mye hjemmestrikket. Både nytt og arvet. Andre merker vi liker er idaT, småfolk, katvig, holly, PoP. Liker at klærne først og fremst er praktiske og at de er gode og myke. Stort sett bruker vi stillongs og body ev. heldrakter. Bukser bruker han så og si ikke. Vi kjøpte et par til julaften da. Jeg forstår at folk vil kjøpe kvalitet til barna, men jeg forstår ikke at de kler på dem merkeklær kun for at det skal være merkeklær og heller ikke forstår jeg hvorfor man bruker upraktiske klær som olabukser ol. For meg er det viktigst at barn er gode og varme og ikke minst har stor bevegelsesfrihet.
Susan Sto Helit Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har kjøpt noen plagg av typen det står "gullunge" og tilsvarende på i Sverige. Praktiske, myke, gode og litt annerledes. Ellers handler vi mest på Lindex. H&M, Cubus, KapAhl har vi også handlet fra. Bruker mye Janus ull, noe Cubus ull, og litt andre merker. Har pysj fra nøstebarn nå, men den er ganske stor, og kommer til å brukes lenge. Jeg liker ikke å bruke så mye penger på klær til lillegutt når han vokser ut av dem igjen med en gang. Er først nå det har vært aktuelt å kjøpe litt dyrere klær. (Men så lenge vi ikke trenger dem, forstår jeg ikke hvorfor vi skal.) Har siklet litt på en del på nett jeg også, men det har aldri blitt til at jeg kjøpte noe.
Brukernavn Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 Vi handler stort sett på H&M, men er veldig glad i Exit klær.
Gjest barelillemeg Skrevet 16. januar 2008 #15 Skrevet 16. januar 2008 Jeg liker godt Lilleba - og er villig til å betale litt ekstra for kjemikaliefri klær.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. januar 2008 #16 Skrevet 16. januar 2008 Jeg liker klærne fra Name It veldig godt. Men egentlig så har vi masse forskjellig, har fått så mye gaver, så har nesten ikke kjøpt noe selv.
Kayli Skrevet 20. mars 2008 #18 Skrevet 20. mars 2008 Jeg kjøper som regel ikke så dyre klær hverken til meg selv eller ungene. Handler mest til dem på Lindex, Cubus, H&M og KappAhl. Bor såpass usentralt at jeg hamstrer hver gang jeg er på et større sted, og bestiller også noe fra H&M, Ellos og LaRedoute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå