Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg ofte kan overanalyse ting, og dette er kanskje nok et eksempel. Uansett. Kjæresten min har besøk av en kamerat i leiligheten sin, en kamerat jeg har truffet kort to ganger. Han har ikke mobilnummeret mitt, men for ikke så lenge siden fikk jeg melding av kameraten: "Hei! Lyst å komme bort til "navnet-på-kjæresten-min? Hadde vært koselig!". Er det bare meg, eller er det rart at han sender melding og ikke kjæresten min?? Jeg tenker at det må bety at det var kameraten sin forslag å be meg over, men at kanskje kjæresten min holder litt igjen, så derfor spør kameraten om mobilnummeret mitt, og sender melding selv.

Jeg vet ikke helt...... Har liksom bare en rar følelse. Hvordan hadde du reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den grad jeg hadde tenkt over det så ville jeg trodd at kjæresten ba kompisen om å sende melding, slik at du skulle være sikker på at han syntes det var greit om du dukket opp.

Skrevet

Joda, det er også en mulighet. Men hadde jeg vært i den situasjonen hvor jeg ville ha kjæresten min over, og jeg hadde en venninne på besøk, hadde jeg skrevet en melding selv ala. "Hei! Lyst å komme bort? Både jeg og "navnet-på-venninna-mi" hadde synes det var veldig koselig." Virker bare litt rart at en "ukjent" kamerat sender melding om jeg ville komme bort til kjæresten min..... En annen ting hadde kanskje vært om jeg var god kamerat med ham selv.

Skrevet

Hvorfor bruke tid og krefter på å analysere??

Har du lyst til å dra dit el. ikke?

Så er det jo bare å spørre kjæresten din i etterkant, "hvorfor sendte han melding til meg?"?

Da vil han jo gi det svaret.

Jenter skal gjøre alt så vanskelig :)

Skrevet

Jeg dro ikke dit fordi jeg hadde besøk selv, og ja, jeg skal spørre kjæresten min i morgen. :) Men som sagt, jeg har en tendens til å overanalyse.

Skrevet

haha og jeg som trodde jeg overanalyserte alt mulig...ikke sånn vondt ment mot deg ts assa...

det er jo ikke noe å henge seg opp i.. er det ikke bare hyggelig når vennene til typen sier at du skal komme og møte de?

Skrevet

Kanskje han ikke hadde penger på kontantkortet/ ikke batteri på mobile??

Men ja, syntes kanskje du overanalyserer litt :)

Skrevet

ville ikke reagert på det tror jeg, og om jeg hadde det, så hadde jeg spurt kjærsten min etterpå.

Det kan jo som andre har nevnt også være at kjærsten din ikke hadde batteri på mobilen, ikke dekning på kortet, kanskje kameraten hadde gratis sms, kanskje kameraten syntes det hadde vært koselig at du også var der og spurte kjærsten din om nummeret ditt så han kunne spørre han. etc etc, det er jo masser av mulige grunner.

synes også du overanalyserer litt når dette er noe du reagerer skeptisk på ja. :)

Skrevet

Henger meg på de som synes du overanalyserer

Skrevet
Henger meg på de som synes du overanalyserer

Jeg og.

Skrevet

Jeg og henger meg på overanalysering.

Kan jo hende han ville vise at han synes det var koselig at du kom over. For å bli bedre kjent etc.

Tror ikke jeg hadde spurt typen heller jeg.. Kanksje kommentert noe som " så koselig at dere ba meg over , synd jeg ikke kunne"

Skrevet

Hadde jeg ikke spekulert over. Stiller meg bak de som mener du overanalyserer

Skrevet

Trådstarter her.

Han hadde gått tom for penger på kortet, så det var derfor. Helt uskyldig, altså. :)

Skrevet

Overanalysering er mange kvinners største synd. Men hvis det er slike ting du lurer på, hvorfor ikke bare spørre kjæresten din så får du et svar å slipper å tenke på alle mulige ting.

Skrevet

Jeg kan også til tider overanalysere ting. Men da spør jeg bare samboer rett ut; "Hvorfor... " og får et svar.. Slipper og tenke så mye på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...