Gå til innhold

høye brudesko, ikke åpen tå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg snakket med en dame i brudesalongen der jeg kjøpte kjolen min ang brudesko, og hun ville ikke anbefale sko med åpen tå, for det ble ikke like elegant en hel sko. Men så liker jeg ikke helt de spisse skoene... Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde høye, røde støveletter... lekkert også kan du bruke dem senere....

Men jeg giftet meg i oktoer da:)

Skrevet

Hei :)

Her ser du mine sko som er kjøpt inn til den store dagen.

Sitter godt på foten og har perfekt balansepunkt.

post-17857-1200419015_thumb.jpg

Disse passer perfekt i forhold til kjolen min da den er motsatt av skoene. lys med brune broderier.

Skrevet

Jeg synes ikke "typiske brudesko" (spisse med sateng) er pene, jeg fant mine sko på en vanlig skobutikk. Hvite sko med høye heler og rund tupp :) Hvis du venter litt til, vil det helt sikkert komme mange hvite pensko i butikkene, kanskje du finner noe der?

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg liker heller ikke sånne "vanlige" brudesko... Endte opp med disse, og synes de er helt nyydelige :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg synes nå at det ikke er noe som er mer elegant en hele sko med "kikkehul" til et par tær.

Så lenge du liker skoene så ville jeg ikke har brydd meg om hva andre synes. Bare husk at de bør være komfortable å gå med :)

Skrevet

Jeg skal se etter sko med åpen tå, men så skal jeg også gifte meg i spania og det er varmt og godt.......husk man skal ha skoene på i mange timer...så kjøp de du vil ha...drit i hva alle andre synes

Skrevet

Jeg har bestilt på wwwhowcool.com! Her har de masse forskjellig.Jeg fant noen kjempehøye som var helt runde foran med spenne over i sølv. De så ut til å være gode å danse i.

Her har de i hvertfall alt mulig.

• 1 måned senere...
Skrevet
jeg har kjøpt disse...

sko

De var jo skikkelig stilige da! Hvor har du kjøpt de?

Skrevet
jeg har kjøpt disse...

sko

Dissa e ej også på leiting etter... Veit ikkje heilt om ej tør å kjøpe dei på nett sida ej e usikker på str :(

Skrevet
Dissa e ej også på leiting etter... Veit ikkje heilt om ej tør å kjøpe dei på nett sida ej e usikker på str :(

Du får ihvertfall kjøpt de hos kreativt bryllup.

Skrevet

Jeg har kjøpt disse fra Bianco, betalte bare 400 kr for de, de sitter godt på foten og jeg kan bruke de senere :)

Skrevet

Disse har jeg kjøpt hos Lisenett. Fikk dem igår... De var litt anderledes i virkeligheten. Trodde ikke de var SÅ brede foran. På bildet ser de smalere ut. Usikker på om jeg skal beholde dem. Må finne noen andre før jeg bestemmer meg.

Skrevet (endret)
Disse har jeg kjøpt hos Lisenett. Fikk dem igår... De var litt anderledes i virkeligheten. Trodde ikke de var SÅ brede foran. På bildet ser de smalere ut. Usikker på om jeg skal beholde dem. Må finne noen andre før jeg bestemmer meg.

Kjøpte du smale eller brede?

De finnes i begge deler.

Jeg har så lyst på de skoene.

Endret av Irmelinn
Skrevet (endret)
Kjøpte du smale eller brede?

De finnes i begge deler.

Jeg har så lyst på de skoene.

Jeg spesifisert ikke noe om dette når jeg bestilte de. Hmmm??? Kanskje de har sendt meg de brede... Må jeg sjekke. Men slik jeg tolker det, så sender de vanlige hvis det ikke spesifiseres noe annet...

Takk!

Endret av Elliebellie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...