stinina Skrevet 23. april 2003 #1 Skrevet 23. april 2003 Jeg trenger litt hjelp med tips/forslag om lokaler i Oslo/akershus.... jeg har søkt litt på nette, men veldig ålreit hvis noen vet om noen som einer seg.
Ayla Skrevet 24. april 2003 #2 Skrevet 24. april 2003 Kjekt å visst litt mer konkret hvor i Akershus Hvis det er aktuelt med Skedsmo kommune (Lillestrøm -traktene) kan jeg komme med disse tipsene. - Gjestestuene Slogum gård (skedsmokorset) - Olavsgaard hotel - Doktorgården (i Lillestrøm) - Frogner Grendehus (bedre kjent for Orderud-rettsak ) - Losby Gods (Lørenskog) - Kasjotten hotel (skjetten) Lykke til ! :D PS! Av disse er det kun Doktorgården og Frogner Grendehus som er "selvbetjent" :blunke:
EMMA2 Skrevet 24. april 2003 #3 Skrevet 24. april 2003 Det er ett par til i samme distrikt som ikke ble tatt med i forrige innlegg: - Hellerud Gård. Er nevnt av flere her inne. Utrolig flott gård, som ligger nydelig til. Her får man ta med seg avec`en og alkoholen til baren, forutsatt skjenkebevilling. - Matheas Hus (tror jeg det heter), ligger på Hauger Golfbane. Her har man en nydelig utsikt over lange, grønne sletter med golfbane.
Tusenfryd Skrevet 24. april 2003 #4 Skrevet 24. april 2003 Det har vært tråder her om Oslo og Akershus før også. Hvor i Akerhus forresten?
stinina Skrevet 24. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2003 Jeg er intresert i lokaler i oslo og i bærum..... ønsker bare å leie lokale...mat,servering ol kommer utenom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå