Gjest marihan Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hva bruker dere å se på tv? Her er det jeg ser fast på: -Greys Anatomy -Home and away -Friends -Veronica Mars -Nyhetene Dette ser jeg av og til: -CSI -Scrubs -Div. realityserier når det går.. F.eks farmen, 71 grader nord o.l.
lille_lam Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Når jeg har tid og mulighet ser jeg på dette: Scrubs Kongen av Queens Friends John Stewart (når det gikk) Dr. Phil Smallville N.C.I.S Gossip girl (litt, trodde ikke jeg skulle like det, men gjorde vist det gitt.. spennende å følge med) Nyhetene Ugly Betty
Anglofil Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Vel, jeg ser egentlig sjelden på tv, men mange tv-serier: Nyheter Brennpunkt The X-files Grey's Anatomy CSI: Las Vegas House M.D. Criminal Minds Bones The Inspector Lynley Mysteries Mvh Yvonne
murray Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Ser bare nyheter. Hver gang jeg prøver å følge med på en serie glemmer jeg når den går og på hvilken kanal. Derfor ender jeg opp med å *piiip* ned fra *piiiiiiip*
Gjest antigartner Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Det varierer, men nå for tiden ser jeg Grey's Anatomy Will&Grace That 70's show (repriser) Lars Monsen Ut i Naturen Nytt på nytt Dalziel & Pascoe (evt Midsumer Murders - detektimene krasjer jo på NRK og TV2) Nyheter Været div filmer ..og så hender det at jeg later meg med sportssendinger i helgene..
Gjest Tulipa Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Det eneste jeg ser fast er den nye danske serien som startet på NRK sist mandag - Sommer .. jeg elsker sånne danske serier - de er geniale. Ellers ser jeg de innredning- og interiørprogrammene jeg kommer over ved en tilfeldighet .. og nyheter om det er noe spesielt som skjer - ellers leser jeg aviser på nettet.
Abraxas Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Gjest Tulipa Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Og heldigvis så jeg på NRK ikveld slik at jeg fikk med meg åpningsshowet for kulturhovedstaden 2008 - Stavanger. Ble veldig positivt overrasket av programmet - og spesielt hyggelig var Morten Abel`s Tore Tang. Og Anne Lindmo er en utrolig dyktig programleder. I det hele tatt et veldig bra program - syntes jeg
Gjest marihan Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Og heldigvis så jeg på NRK ikveld slik at jeg fikk med meg åpningsshowet for kulturhovedstaden 2008 - Stavanger. Ble veldig positivt overrasket av programmet - og spesielt hyggelig var Morten Abel`s Tore Tang. Og Anne Lindmo er en utrolig dyktig programleder. I det hele tatt et veldig bra program - syntes jeg Jeg er helt enig med deg Jeg synes det var utrolig morsomt at han sang den sangen! Jeg satt i stua og sang med på min prøvende (men egentlig nordlandsk) stavangerdialekt
Zarabi Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har egentlig vær skikkelig tv slave før å sett på alt, men ser mindre nå la meg se: - akutten - top model - kongen av queens - farmen, 71 grader nord, robinson osv - syvende himmel (denne er litt flau: i gode og onde dager, skikkelig enlendig, men ser sånn innimellom) - noe hotel cæsar - veronica Mars - csi, alle tre - one tree hill - sos barnevakten/ barnesnakkeren/ supernanny uff..ser jo ut som jeg ikke gjør annet enn å se på tv..flaut
Gjest marihan Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har egentlig vær skikkelig tv slave før å sett på alt, men ser mindre nå la meg se: - akutten - top model - kongen av queens - farmen, 71 grader nord, robinson osv - syvende himmel (denne er litt flau: i gode og onde dager, skikkelig enlendig, men ser sånn innimellom) - noe hotel cæsar - veronica Mars - csi, alle tre - one tree hill - sos barnevakten/ barnesnakkeren/ supernanny uff..ser jo ut som jeg ikke gjør annet enn å se på tv..flaut Hehe, du er ikke alene om det De ukene når kjæresten min er på jobb, ser jeg ekstremt mye på tv..
Gjest Bond Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Nyheter selvfølgelig, men av serier/reality følger jeg med: Følger med fast da de er på: - Detektimen (Dalziel and Pascoe eller Lynley eller da Midsommer på tv2, tar ofte opp Midsommer og ser på Detektimen, krim er livsviktig :-D) - Grey's Anatomy/Frustrerte Fruer - 24 - Top model følger med da jeg husker eller er da jeg er hjemme på dagstid eller lignende: - CSI (liker ikke Miami versjonen) - Law and Order: Special Victims Unit - Raymond - Kongen av Queens - Antiques Roadshow - Bargain Hunt - New Tricks (eller andre krim på BBC Prime, som Silent Witness osv) Herregud, jeg ser mye på tv også... :S Endret 14. januar 2008 av mrs_bond
The Kitten Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 (endret) Dette ser jeg på fast: Grey's anatomy CSI LOST (når det går selvfølgelig) Home and Away Nytt på nytt Ellers så ser jeg noen ganger på: The Simpsons South park Detektimen (varierer hvilken jeg velger å se) Søndagsfilmen på NRK (veldig avhengig av hvilken film det er). Top model House Endret 14. januar 2008 av The Kitten
Gjest Catwoman Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 Er veldig dårlig på å klare å følge med på serier - glemmer det ofte. Men nå har jeg begynt å se den nye danske serien Sommer. Den synes jeg er kjempefin, og håper å klare å få med meg de fleste episodene. Ellers ser jeg sex og singelliv på dvd innimellom (det gjelds vel det og, siden det er en tv-serie) blir aldri lei den serien. Ser ikke på noe annet fast, ser ikke så kjempemye på tv - men svitcher gjennom innimellom og ser på det som dukker opp da, hvis det er noe bra.
MarianneE Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 så mye som mulig!!! men, har sjeldent tid til det.
rugrat Skrevet 15. januar 2008 #16 Skrevet 15. januar 2008 Jeg prøver å få med meg: Oprah I gode og onde dager Dr. Phil Sommer Ugly Betty Hjartet på rette staden Du er hva du spiser - UK
Gjest prestekrage Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 Nyheter/vær/sport Brennpunkt Puls Forbrukerinspektørene Løvebakken Sommer (den nye danske) Diverse konserter
lolita90 Skrevet 15. januar 2008 #19 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er for det meste CSI (alle) Hjemsøkt osv sånne krim og åndelige greier
cornygirl Skrevet 15. januar 2008 #20 Skrevet 15. januar 2008 På hvilken kanal går det? Det går på tv3:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå