Gå til innhold

Nettavisen forklarer hvorfor de ikke bruker bilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper bilde og navn står i avisene i morgen, og at politiet jobber som gale nå for å få avhørt flest mulig av ofrene før så skjer.

Navnet er også sluppet på internett. Godt for familien at det er et vanlig navn iallefall, så det ikke er så lett å trekke paralleller for folk som ikke kjenner dem ellelr bor i området.

Gjest prestekrage
Skrevet

Allerede tidlig i dag ble det sluppet informasjon som identifiserte den misstenkte, i henhold til formue, inntekt (ganske eksakte beløp) og poststed. Og helt tilfeldig lå "søk i skattelistene" rett under hovedartikkelen hos en av riksavisene.

Ser du hva nettavisen skriver, så står det jo nå også at de vil slippe såpass mye informasjon at det ikke skal skape spekulasjoner om hvem av landets mange hundre N.N det dreier seg om (bla med å skrive hva slags firma den misstenkte drev) ....

Skrevet

Og vi normenn venter som gale på å få vite navne og se bildet av han, så vi kan sladre og totalt udmyke resten av slekta hans.

Skrevet
Og vi normenn venter som gale på å få vite navne og se bildet av han, så vi kan sladre og totalt udmyke resten av slekta hans.

Jeg tror ikke det finnes mange nordmenn som ønsker å ydmyke resten av slekta til denne møkkamannen. De aller, aller fleste av oss er nok fulle av omtanke for familien hans, og anser dem som ofre for en manns motbydelige oppførsel.

Jeg kjenner identiteten til vedkommende, og det skal være meg en fryd når ham blir revet ned fra pidestallen sin med fullt navn og bilde.

Skrevet
Allerede tidlig i dag ble det sluppet informasjon som identifiserte den misstenkte, i henhold til formue, inntekt (ganske eksakte beløp) og poststed. Og helt tilfeldig lå "søk i skattelistene" rett under hovedartikkelen hos en av riksavisene.