Pludre Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har noen beger med Philadelfia ost med frukt, som må brukes, noen her som har noen gode tips å komme med om hva jeg kan bruke sånt til ?? Vanlig Philadelfiaost brukes jo mye i ostekake, men jeg har ingen oppskrift med den andre varianten. Håper instendig på hjelp her !!
Dru Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Du kan bare bytte ut vanlig philadelfia med den med frukt i ostekake, funker helt fint. Ellers vet jeg at jeg en eller annen gang fikk en oppskrift på pasta med svin og Tine kremost med mandarin eller hva det var, men den har jeg dessverre mistet for lenge siden. Det smakte veldig godt, så jeg ville bare prøvd meg fram med ost, melk eller fløte og krydder etter smak.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har noen beger med Philadelfia ost med frukt, som må brukes, noen her som har noen gode tips å komme med om hva jeg kan bruke sånt til ?? Vanlig Philadelfiaost brukes jo mye i ostekake, men jeg har ingen oppskrift med den andre varianten. Håper instendig på hjelp her !! Kjempefint til spekeskinke eller annen speket skinke. prøv og smør lefser med osten og legg på skinke. Rull sammen, skjær opp og server. Også til div røjet laks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå