lisa* Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg sliter med å bli gravid etter p-pillebruk. (se annet innlegg på denne siden) Jeg har hatt menstruasjon 3 ganger etter endt p-pillebruk som jeg sluttet med i juli, siste mens var i oktober. Vet at det kan ta tid før mensen kommer tilbake etter bruk av p-piller, men er det andre som har opplevd å få mensen etter dette for så å miste den igjenn?? Endret 11. januar 2008 av lisa*
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg sliter med å bli gravid etter p-pillebruk. (se annet innlegg på denne siden) Jeg har hatt menstruasjon 3 ganger etter endt p-pillebruk som jeg sluttet med i juli, siste mens var i oktober. Vet at det kan ta tid før mensen kommer tilbake etter bruk av p-piller, men er det andre som har opplevd å få mensen etter dette for så å miste den igjenn?? Jepp, jeg fikk mensen i november (etter p-sprøyte bruk) men så kom den ikke i desember... Men den kom i dag, men den kan jo forsvinne igjen... Helt normalt at syklusen er uregelmessig (opptil 22 mnd) Vi må bare håpe det ordner seg før!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå