Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Ser plantasjen reklamerer med halv pris på planter nå og jeg har tenkt å ta meg en tur. Men det er et stykke unna og trengs litt planlegging. Derfor lurer jeg på hva slags grønne planter de selger. Har de f.eks Kala og/eller flamingoplante (tror det er det den heter, allefall noe med flamingo...). Og er orkideèn med på salget? Ser slik ut på reklamen, men er usikker. Skulle gjerne ha sett nettside med plantene de har inne, eller planetene som de selger
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Ser plantasjen reklamerer med halv pris på planter nå og jeg har tenkt å ta meg en tur. Men det er et stykke unna og trengs litt planlegging. Derfor lurer jeg på hva slags grønne planter de selger. Har de f.eks Kala og/eller flamingoplante (tror det er det den heter, allefall noe med flamingo...). Og er orkideèn med på salget? Ser slik ut på reklamen, men er usikker. Skulle gjerne ha sett nettside med plantene de har inne, eller planetene som de selger Ser ut som de har kjørt ut alt de hadde på lager siden før jul. var der i dag,men var mye dårlig til halv pris. En ser på planten at dn er ikke verd halve prisen. Joda, de har fått inn nye grønnplanter også. Vr der for å køpe noe annet enn planter. prøvde i beg de kom hit, men det er bortkastede penger. legg i en tier mer og gåt til gartner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå