Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bursdag i går, et lite jubileum. Av mannen fikk jeg en kjele og en wii kontroll. Den ble beslaglagt av min 10 åring med en gang.

Jeg må innrømme at jeg ble skuffet, ikke for selve gavene, men fordi det tydeligvis ikke er viktig for mannen min og gi meg noe som jeg ville glede meg over. Dette handler ikke om penger, jeg hadde blitt kjempeglad for f.eks en sjokolade jeg liker, et blad eller kanske en rose for eks..Det ville vist meg at han hadde lyst til å gi meg noe jeg liker..

han skyldte på dårlig tid, men det hadde jo ikke tatt noe lenger til å kjøpt noe sjokolade e.l.

Eller hva med en opplevelse eller bare et kort??

Er jeg urimelig for at jeg blir skuffa?

Hva får dere på bursdager?

Gratulasjonen fikk jeg på sms, fikk ikke en klem engang, det hjalp jo ikke akkurat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde bursdag i går, et lite jubileum. Av mannen fikk jeg en kjele og en wii kontroll. Den ble beslaglagt av min 10 åring med en gang.

Jeg må innrømme at jeg ble skuffet, ikke for selve gavene, men fordi det tydeligvis ikke er viktig for mannen min og gi meg noe som jeg ville glede meg over. Dette handler ikke om penger, jeg hadde blitt kjempeglad for f.eks en sjokolade jeg liker, et blad eller kanske en rose for eks..Det ville vist meg at han hadde lyst til å gi meg noe jeg liker..

han skyldte på dårlig tid, men det hadde jo ikke tatt noe lenger til å kjøpt noe sjokolade e.l.

Eller hva med en opplevelse eller bare et kort??

Er jeg urimelig for at jeg blir skuffa?

Hva får dere på bursdager?

Gratulasjonen fikk jeg på sms, fikk ikke en klem engang, det hjalp jo ikke akkurat..

uffda, dette hørtest ikke bra ut..

jeg øsnker meg aldri noe til bursdager og slikt, men får alltid noe som er gjennomtenkt og som er veldig _meg_, av kjæresten..

å få dårlige gaver er bare et tegn på at mannen ikke har fantasi i forholdet og ikke kjenner deg godt nok..

Skrevet
uffda, dette hørtest ikke bra ut..

jeg øsnker meg aldri noe til bursdager og slikt, men får alltid noe som er gjennomtenkt og som er veldig _meg_, av kjæresten..

å få dårlige gaver er bare et tegn på at mannen ikke har fantasi i forholdet og ikke kjenner deg godt nok..

Ts: Vi har vært sammen i 17 år...

Skrevet
Ts: Vi har vært sammen i 17 år...

Hm, da burde det jo ikke være noe problem å gi noe du ville likt..

Gjest *nurket*
Skrevet

Ikke noe god følelse for deg. Syns han kunne engasjert seg litt mer selv etter 17 år...

Nå er jo vi nyforelska og kun vært sammen ett drøyt år. Fikk rose levert på jobben med et kort på selve dagen min, og på bursdagen min fikk jeg ps2 (som jeg hadde lyst på)...

Jeg liker å få litt gjennomtenkte gaver. At han faktisk har snappet opp at det er noe jeg evt ønsker meg.

Skrevet

:ler: Unnskyld at jeg ler, men sånn er min far mot min mor også.

Han har klint til med diamanter, men han er litt sånn "brødbakemaskin og vaffeljern vil hun sikkert ha"...

De har vært gift i 26,5 år, sammen i sikkert 30...

Skrevet

Det er faktisk lov å si ifra at dette ikke er spesielt omtenksomt og at man er skuffet. Ellers vil han aldri skjønne at dette ikke var bra nok. Tror du forlanger altfor lite av ham.

Skrevet

Jeg sier alltid at gave til min kjære skal være personlig. Med det mener jeg noe som er bare til han som jeg vet han ville sette pris på eller noe som jeg vet han ønsker seg. Dårlig tid er aldri en god unnskyldning etter min mening fordi man vet når din bedre halvdel har bursdag så bruk tid å planlegg i god tid på forhånd. Det samme gjelder meg, jeg ønsker meg en personlig gave av min kjære på min bursdag. Det er hyggelig å se at man blir satt pris på og at det ligger tanke bak gaven, og man trenger ikke nødvendigvis bruke masse penger for å f¨å dette til. Du er ikke smålig som ble skuffet. Si til han når din neste bursdag nærmer seg at du ønsker deg noe personlig fra han. Det ville jeg gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...