Gå til innhold

Installere photoshop 6.0

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fått diskett for å installere photoshop 6.0, men får det ikke til. Er nok fryktelig treig på data tydligvis! Dette er kopier da, så jeg har ikke noe veiledning som følger med. Men når jeg setter inn cd så skjer det ingen ting. Skal ikke programmet starte opp automatisk ?! Prøver å gå på start menyen og kjør...men kommer ikke videre da heller. Og så prøvde jeg å gå inn på kontroll panelet og gå inn på legg til program. Aner ikke hva hvordan jeg skal gjøre det jeg. Kan jo være noe feil på cden...eller med meg...

Hilsen Data kløna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikk på min datamaskin og så på cd-en. Se om det skjer noe da...

Skrevet

Du kan gå inn på D (eller bokstaven på stasjonen din), åpne mappen, finne filen det står "setup" på, og prøve da...

Min versjon starter automatisk, men dette tror jeg kan variere.... 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Lite tips...

Prøv dette det kan hjelpe..

Gå inn i Kontrollpanel, og dobbeltklikke System.

Klikk på + tegnet ved CD-ROM, merk CD-spilleren din, og velg egenskaper.

Sjekk så etter om "Automatisk varsling for innsetting" er huket av... ellers gjør dette!!

Dette vil sørge for at alle CD'er med autostart vil gjøre akkurat dette icon_wink.gif

Cabron

Skrevet

husk å stenge eventuelle antivirusprogrammer og brannmurer før du innstallerer fordi adobe photoshop kan krasje eller installeres feil når du kjører disse samtidig med installasjonen. dette gjelder bare installasjonen, og du kan kjøre adobe og antivirus/brannmur samtidig når du skal bruke det.12

Gjest Lottemor
Skrevet

Hvist det er et kopi av en cd du skal innstalere er det ikke sikkert at den fungerer....

Det er nemmelig satt inn en kopieringbeskyttele i cd plater som gjør at informasjonen ikke pakkes ut ordentelig....

Det kan være det som er problemme ditt...

Du må lagre innformasjonen på pc`n og ha et program/virtuelt cdrom`s program for å lure pc`n til å pakke ut og innstalere programmet....

Klem fra12

Skrevet

om du sender meg en privat mld eller mail kan jeg hjelpe deg med et brenneprogram som løser disse problemene.

icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg fikk det til! icon_smile.gif

Så nå er det bare til å lære seg programmet da.....Det kommer vel flere spørsmål etterhvert tenker jeg....Tusen takk for hjelpen!

-Datakløna-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...