Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg vasket håret i går morgen, og fønet det tørt. Hadde INGEN produkter oppi. I dag morgen er håret likevel skikkelig fett! Det er ekkelt, ser ut som jeg ikke har vasket det på en uke. Hva er det som gjør dette? Burde jeg bruke shampoo for fett hår? (er vel det dette betyr, at jeg har fett hår) Kan aldri huske at det har vært så ille før, det har iallefall holdt seg tre dager. Jeg liker ikke å vaske håret hver dag.
mamut75 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Samme problem som ditt , har prøvd x antall shampoo'er oppigjennom og den beste til nå er denne http://www.lookfantastic.com/hair/joico/bo...g--shampoo.html . Dette er egentlig ikke en shampoo for fett hår , men den løfter håret lengre bort fra hodebunnen som produserer talg . Shapoo'en ble anbefalt av frisør og kostet kr 299 hos frisør i Oslo .
Linda644 Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Denne grønne eller lyselilla Herbal essences shampoen. Vet ikke om noen frisør produkter. Men du kan prøve tigi bed head manipulator - det er en renseshampo som skal virke frisk. Men anbefaler deg å prøve en av de herbal essences shampoene først, så du ikke kaster bort masse penger på en frisør shampo som ikke funket.
Nemesis Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg hadde fett hår i en periode. Vet ikke hva det kom av. Da brukte jeg en shampo fra Redken, husker ikke hva den heter men de på frisørsalongen kan nok hjelpe i så fall. Da jeg hadde brukt den opp var jeg kvitt problemet igjen.
Saeria Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Jeg og skriver under på Herbal sin grønne med kiwi, kumquat og fiken. Den kan være vanskelig å få tak i enkelte steder, men Spar kjøp har jeg faktisk sett har mye av den. Jeg kjøpte den der, da jeg ikke fant den i matbutikken. Ellers kan frisørshampoer for fet hodebunn hjelpe. De skal rense litt opp i hodebunnen, sånn at det ikke er så mye oljer der.
RedFox81 Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Får også fett hår veldig lett, spesielt nå om vinteren, da hodet svetter under lua. Liker heller ikke vaske det alt for ofte, så jeg bruker heller tørr sjampo når håret ser fett ut. Den frisørsjampo mot fett hår som jeg prøvde , hjalp ikke mye, jeg fikk tørr hodebunn i tillegg. Den var fra wella professional serie (SP).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå