Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hei! Jeg har mineralpudder fra Glo minerals. Børsten av samme merke har nå begynt å drysse (hårene faller av), så jeg lurer på om noen kan anbefale meg en ny børste. Synes det er greit å vite litt om de andre børstene på markedet siden jeg kun har erfaring med Glo sin. Er det forresten slik at alle børster begynner å drysse etter en hvis tid? Kan nevne at jeg vasker børsten i mild shampoo.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hei! Jeg har mineralpudder fra Glo minerals. Børsten av samme merke har nå begynt å drysse (hårene faller av), så jeg lurer på om noen kan anbefale meg en ny børste. Synes det er greit å vite litt om de andre børstene på markedet siden jeg kun har erfaring med Glo sin. Er det forresten slik at alle børster begynner å drysse etter en hvis tid? Kan nevne at jeg vasker børsten i mild shampoo. Alle børster av naturhår drysser mer eller mindre. Selv bruker jeg I.D. sin kabuki, som også drysser og er litt for grov, men som gir et OK resultat. Men nå er det også mulig å få tak i syntetiske børster spesiallaget for mineralsminke, da. Jeg har bestilt fra Earthglominerals, men har ikke mottatt disse enda. Men hvis du søker litt rundt på forumet her, vil du nok se at det er mange som er fornøyde med sine syntetiske mineralbørster. Earthglominerals sine er forøvrig de samme som selges hos det norske merket Kiss Me. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Jeg bestilte fra Kissme i jula. Betalte 550kr for 3 børster ( + noen øyenskygger) og fikk 20% rabatt på det og gratis porto. Det ble faktisk billigere enn Earthglo der jeg måtte betale toll itillegg. Så det er ikke alltid billigere i utlandet. Tror ikke det er salg nå men 550 for 3 børster er vel standard prisen og 400 for 2 tror jeg. Uansett hvor du kjøper de er det fantastiske børster. Id blir bare skit i forhold.
Saeria Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Signerer Kiss me. Jeg har en flattop der fra. Jeg bruker den når jeg påfører kompaktfoundationen fra Glo og synes det gir et godt resultat.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Takk for råd! Skal sjekke ut Kiss me sine børster:)
Gjest StockDama Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Anbefaler også kissme...og et digert minus til everyday minerals sine børster =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå