Gå til innhold

Korsett..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å ha korsett eller lignende under brudekjolen tror jeg. Uansett må jeg jo ha undertøy.. hvilken farge bør jeg ta når kjolen er helt hvit med LITT sorte broderier foran. Bør jeg velge hvitt eller hudfarget undertøy? Vil ikke at det skal synes under kjolen.. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten prøve det under kjolen for å se om det skinner igjennom. Skinner det litt igjennom ville jeg valgt hudfarget. Men hvitt synes jeg er penest alene.

Skrevet

I min kjole var d korsett inni... trengte ikke bh engang.

Men penest med hvitt til hvitt;)

Skrevet

jeg ville også gått for hvitt. Kommer jo en bryllupsnatt også, og jeg tror kanskje mannen foretrekker hvitt undertøy fremfor hudfarga ;)hvitt kan jo heller ikke synes gjennom hvis det er en hvit kjole! (ev. kan du velge den hvitfargen som kjolen er i, f.eks ivory)

Skrevet

Har kjøpt nå i hvitt :) Tror det blir bra jeg. Det var iallefall veldig behagelig på.

Skrevet

Det er et dillemma. Korsett er jo veldig dyrt, så da er det litt dumt å kjøpe hvitt. Med mindre du kjøpte korsettopp som ligner på korsett i hvitt, da er det ikke noe problem, det er jo ikke så dyrt som ekte korsett.

Skrevet

Det var vel bare en korsettopp ja. Ikke noe strømpeholdere eller noe. Med avtagbare stropper. Men synes den var dyr nok likevel. hehe. Men kan bruke den senere også så tror ikke det var noe dårlig kjøp sånn sett.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Camilla (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...