Gjest Virvel Skrevet 27. april 2003 #41 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg ser ikke så mye på tv lenger, men Friends må jeg ha med meg. Dessuten elsker jeg Futurama, men det går jo ikke lenger. :cry: Også er jeg totalavhengig av X-Files, det er litt flaut, men jeg blir småhysterisk hvis jeg går glipp av en episode. Nå går det jo midt på natten, så jeg er nødt til å ty til videospilleren. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 27. april 2003 #42 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg ser på hotel cæsar, friends og kongen av queens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 27. april 2003 #43 Del Skrevet 27. april 2003 Friends. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 27. april 2003 #44 Del Skrevet 27. april 2003 Likte veldig godt: Kalde føtter To fire sex Ed's verden og Friends...... og Brigaden..... og Frasier...... og Kongen av Queens....... og.... og.... og.... og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2003 #45 Del Skrevet 28. april 2003 Uff......det er så mye at jeg tørr ikke nevne det her. TV-slave.....jo, får vel inrømme det! Hei! Jeg er Marianne, og jeg er TV-slave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 28. april 2003 #46 Del Skrevet 28. april 2003 Serier jeg må ha med meg er: Friends SATC Gilmore girls Ellers så ser jeg på temptation island og plastic fantastic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå