Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Dette er sikkert diskutert hundre ganger før - MINST!!!

Anyway - hva er din favorittserie på tv og hvorfor?

Min favorittserie er "Politiagentane"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favorittserie er Eastenders - britisk såpeserie som har gått i mange år. Går hver dag fra mandag til torsdag på BBC Prime. Vanskelig å forklare hvorfor - synes det er mange spennende historier og sjarmerende karakterer, det skjer hele tiden noe, anderledes enn de amerikanske såpeseriene med treg framdrift og pene mennesker.

Du skrev ikke hvorfor du likte Politiagentene? Dette var min favorittdetektivserie før, synes det har tapt seg litt nå. For mye fokus på privatlivene til hovedpersonene - litt for lite fokus på sakene de skal løse.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har vært ivrig tilhenger av Glamour jeg da... :oops: Syns serien er temmelig tåpelig, men likevel...Har man begynt å følge med, er det vanskelig å gi seg.

Men etter at jeg ikke klarte å dy meg med å sjekke Glamours hjemmeside og se etter hva som skulle skje hver uke i to år framover, så dabba interessen litt av... :lol: Naturlig nok, kanskje...

Har fulgt med på Hotel Cæsar og jeg - men etter at jeg fant KG går kveldsstundene med til det, og TV'n får stå i fred.

Gjest Samara
Skrevet

Ser ikke så mye på tv lenger - men er det et program jeg få med meg så er det vel Friends. :lol: Også følger jeg med på Idol da...

Tidligere fulgte jeg med på både Skilda Världar og Hotel Cesar - men har klart å droppet det. :o Har ikke lyst til å bli avhengig av å følge med på en såpeserie, så jeg styrer langt unna. Har man først begynt så er det vanskelig å slutte, som Kverula sier.

Skrevet

jeg lever litt vel mye i hotel cæsar jeg da. ellers så følger jeg med på friends og mye annet mer eller mindre bra som går på tv. vet ikke hva det er med hotel cæsar jeg, men både jeg og gubben er hekta.

Skrevet

Å det er mange...

Er ivrig tilhenger av Sex og Singelliv.. Den serien er supermorsom syntes jeg..

CSI, som gikk på TVN før temptation Island begynte MÅTTE jeg ha med meg.. Spennende og god

Den Tredje Vakten på NRK på fredagskveldene syntes jeg også er kjempe bra..

Friends er også morsom, men likte den bedre før, ser på hver tirsdag da... :D

RPA, en serie fra ett sykehus i Australia på Reality TV, virkelige hendelser og virkelige operasjoner.. Spennende for en sykepleiestudent....

Det er de jeg liker best.. Vanskelig å velge en favoritt blandt disse, men da måtte jeg vel si Sex og Singelliv tenker jeg.... :D

Skrevet

FRIENDS og HOTEL CÆSAR!

Helt avhengig av disse seriene!

Skrevet

jeg må få med meg serien 24, har sett de første episodene, og nå den nye som er på bbc2. sex and the city ser jeg selv om jeg har sett de alt som jeg har lasta ned fra internett. jeg ser også glamour, har gjort det siden jeg var 11 og jeg skammer meg ikke selv om typen min hater det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Six feet under er en av mine favorittserier. Tror de skal sende den på NRK snart. :D

Ellers så må jeg ha med meg Friends og Hotel Cæsar. Var et par år jeg ikke fulgte med på Hotel Cæsar, men nå er jeg hekta igjen..

Også følger jeg med på Home & Away :oops: ..Fulgte med på den i mine yngre dager, så jeg syns det er koselig å følge med nå og jeg da.. :oops:

Skrevet

Min favoritt er helt klart Friends. Synes det bare blir morsommere og morsommere jeg, spesielt nå som Ross blir mer og mer "tragisk"!

Ellers får jeg alltid med meg Muldvarpen når det sendes, synes det er et helt genialt konsept! (Men det teller kanskje ikke som en serie akkurat.)

Skrevet

Jeg liker Friends,men tror nesten jeg ser på det nå av gammel vane.

Jeg liker sex og singelliv etter å ha mislikt det lenge først.

Jeg tror jeg bare måtte oppdage det først. Jeg elsker bylivet,det er sikkert derfor jeg ser på det.

Jeg liker Kongen av Queens.

Det er bare så morsomt :hoho:

Skrevet

Favorittene er nok (som flere andre her) Sex and the City og Friends. Ellers ser jeg på andre serier i perioder også, som f.eks Charmed, Dawson's Creek etc, men disse er ikke viktige og få meg seg som de to førstnevnte. Er også en av dem som fulgte med på Glamour i mange år, men det er (heldigvis?) ikke så ofte jeg ser på det lenger pga av sendetidspunktet og dalende interesse(men det hender da jeg får meg en oppdatering.)

Jennifer

Skrevet

Friends, og så litt reality da som camp molloy, tempt.island og BB.... :wink:

Skrevet

Jeg følger faktisk ikke med på noenting på tv, men hvis det passer seg sånn, ser jeg på

- ALIAS

- Gilmore Girls (slutt?)

- Boston Public (slutt?)

- Sex og singelliv

- Friends

Gjest gurimalla
Skrevet

Den absolutte favoritten er Sopranos. :kul:

En annen favoritt er Six feet under (går på svensk tv på søndag kveld).

Prøver også å få med meg Friends og Sex og Singelliv.

Kan ikke følge seriøst med på noen TV-serie som begynner før kl 21.

Skrevet

SATC, Gilmore girls og Friends er det jeg må ha med. (håper virkelig det kommer nye episoder av Gilmore girls snart, de er supersøte..)

Ellers er jeg veldig glad i interiør og matprogrammer, men ser det bare hvis jeg tilfeldigvis er foran TVen.

Skrevet

Jeg ser, som mange andre her inne, en del på Friends. OK, og så på Hotel Cæsar :oops:

Men min største favoritt er Providence, som gikk på TVNorge for en stund siden. Var helt avhengig av den, kommer aldri noensinne til å tilgi TVNorge for at den ikke går lenger :veldigsur:

Gjest Anonymous
Skrevet

JEg savner Derrick, jeg. "Der Mann ist tot. Haben sie Angst?"

Serier får jeg aldri fulgt ordentlig med på, av den enkle grunn at regelmessig TV-titting ikke er fryktelig høyt prioritert. Det eneste som er hellig her i husstanden er Nytt på nytt.

Skrevet

Ellers er jeg veldig glad i interiør og matprogrammer, men ser det bare hvis jeg tilfeldigvis er foran TVen.

Å ja... Glemte helt interiørprogrammer, hvis de går under kategorien serier da? (De går i allefall hver uke/dag så den må være godkjent...)

JEg savner Derrick' date=' jeg. "Der Mann ist tot. Haben sie Angst?" [/quote']

...og Harry Klein... (Savne blir nok litt i overkant for meg, men kanskje på nostalgitripp? :sjarmor:

Jennifer

Gjest Jersey
Skrevet

Glaner fast på

ALIAS

:Nikke:

Og så er Idol ganske underholdende da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...