Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget nå
Skrevet

Hei.

Dette inlegget blir sikkert likt 2.000 andre inlegg her, men da får dere bare la vær å lese det...

Jeg har vært sammen med en flott fyr i 8 år, de første 2 årene hadde vi ett bra sex liv, så kjølnet det betraktelig til å være ikke eksisterende de siste 3 årene. Det er han som ikke har noe behov, eller lyster. Han vet ikke hvorfor, men synes heller ikke det er plagsomt, og ønsker ikke å gjøre noe med det...

Jeg har prøvd alt fra å ta intiativ, ikke ta intiativ, kle meg sexy, overraske med ditt, med datt blablablabla... Null respons. Har tilogmed sluttet å bli lei meg over avvisningene. Først var det greit, så ble jeg lei meg, så ble jeg så lei meg av å bli avvist at jeg ble lei meg bare av å tenke på at jeg hadde lyst på sex til jeg bestemte meg for å glemme hele sexen jeg og.

Men egentlig er jeg nok en seksuell person, og det siste året har jeg stadig blitt kåtere og kåtere og tatt med selv i å fantasere om å ha sex med de rareste personer, om det er en kar på trikken eller en på jobben eller hva... ville bare knulle lissom. Men så elsker jeg jo mannen min, og alt annet er bra, så...

Men nå har jeg vært utro, men en fyr jeg aldri aldri kan forelske meg i, egnetlig så tror jeg ikke at jeg liker han en gang. Men det er bare så utrolig deilig å bli knullet, jeg trenger det virkelig. Men på den annen side føler jeg meg råtten da, men kjæresten min ser ikke ut til å merke noen ting... Hva skal jeg gjøre??? Er det galt å ha seksuelle behov...

Videoannonse
Annonse
Gjest Vanskelig
Skrevet

Det første jeg tenkte på etter å lese innlegget var hvordan du har det??

Hva gjør at du ønsker å være med kjæresten din i et null eksisterende sex liv? Tror ikke fokuset ditt er om det er riktig eller ikke, men hvordan du forholder deg til ditt nåværende forhold. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en som ikke ønsket meg fysisk. Kompanserer han ved kos, klem og nærhet?

Har dere/han gått til terapi. Høres ut som en psykisk sperre sånn med en gang når jeg leste.

Lykke til uansett!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg!

Men det er jo galt å være utro,selv om jeg skjønner deg så inderlig godt!

Skrevet

Det kan være fysiske årsaker til manglende sexlyst hos menn, der noen er mer alvorlige enn andre (svulst i binyrene kan i følge Greys anatomy gi redusert sexlyst). Få han til legen med en gang du, sannsynligvis er det snakk om en hormonubalanse eller noe sånt noe. Lykke til!

Skrevet

Hva skal du gjøre? Du burde (mener jeg) fortelle kjæresten din at deres manglende sexliv har ført til at du er utro og se om dere finner ut av det - hvis du vil fortsette å være sammen med ham da. Dog er det ikke sikkert at han vil fortsette å være sammen med deg..

Skrevet

Du kan jo lese svarene til menn som har vært utro fordi de ikke har fått nok hjemme. Det burde vel være likt begge veier.

Skrevet

Om dere ikke har barn (du sier ingenting om det) så må virkelig resten av forholdet deres være fantastik siden du lever med en mann uten noen form for sexuell omgang. Jeg skjønner deg godt, alle har vi behov for nærhet, om så bare for et knull som du sier. Jeg vil likevel råde deg til samtale med din kjæreste. Kanskje det er greit for han at du faktisk får det han ikke kan eller vil gi ute. Jeg har et vennepar hvor hun har vært syk og sykdommen har ført til manglende sexlyst. De har barn og hun har gitt sin samboer "lov" til å ha sex med andre sålenge det ikke går ut over deres samliv. Hun er inneforstått med at han kan bli forelsket i disse andre damene men de har det veldig bra sammen foruten denne ene tingen.

Prøv å finne en løsning, det beste hadde vel vært å fått fikset på problemet til din samboer så slipper du å lyve.

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at utroskap aldri kan unnskyldes, uansett hva årsaken er. Man bør kunne respektere partneren sin nok til å avslutte forholdet (eller eventuelt bli enig om at det er greit med utroskap, som Frk Johansen skriver) før man ligger med noen andre.

Jeg synes du skal fortelle ham om det, og også fortelle hvorfor det har skjedd. Så får det være opp til ham å bestemme om dere skal fortsette forholdet eller ikke. Det kan jo hende at han nå får øynene opp for hvor vanskelig denne situasjonen er for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...