Gjest Kinga Skrevet 23. april 2003 #1 Skrevet 23. april 2003 ...så derfor har jeg gått til innkjøp av musserende vin, stearinlys, badeolje som lukter deilig deilig... ..og har tenkt å dra med meg kjæresten i badekaret og sitte og småpludre der, mens vi nipper litt til godt avkjølt sprudlevann... ..og i den dunkle belysningen, med glatt, glinsende hud etter badeolje og vann, og friske røde kinn etter varmen... ..skal vi... Ja, hva skal vi??? Forslag?
Tusenfryd Skrevet 23. april 2003 #2 Skrevet 23. april 2003 Lese høyt for hverandre fra Bibelen eller Asbjørnsen og Moes folkeeventyr. (de erotiske, ja...)
chimp Skrevet 23. april 2003 #5 Skrevet 23. april 2003 Gjennomgang av årets selvangivelse hadde jo passet innmari bra inn etter den seansen....
Gjest Kinga Skrevet 23. april 2003 #6 Skrevet 23. april 2003 ...støvsuge under sofaen, ja..ikke dumt... ..jeg kan f.eks. iføre meg den kortkorte silkemorgenkåpen min (det er seff bare jukse-silke, men den duger til det den skal)... .. og ligge på kne og vifte med stumpen i været mens jeg "leter etter støv under sofaen"..
Gjest Kinga Skrevet 23. april 2003 #7 Skrevet 23. april 2003 ..prøve å få nok kanskje? *ser for seg oss prøve å få nok* Det er sånne tanker som gjør at jeg aldri får nok...he he... Åssen skal vi øve oss?? Mer oppvarming?
Bridget Skrevet 23. april 2003 #8 Skrevet 23. april 2003 Åhhh, jeg vil også ha badekar!!!! - Blir liksom ikke helt samme stemningen i dusjen..... :-?
Gjest Kinga Skrevet 23. april 2003 #9 Skrevet 23. april 2003 Dusj funker som bare rakker'n Bridget. Såpe inn hverandre saaakte og sånne greier.... Hadde en stund en varmtvannsbeholder som rakk til 6 minutters enslig dusj...ai ai..da fikk plutselig det å ikke få nok en helt annen betydning...
Sheba Skrevet 24. april 2003 #10 Skrevet 24. april 2003 Hadde en stund en varmtvannsbeholder som rakk til 6 minutters enslig dusj...ai ai..da fikk plutselig det å ikke få nok en helt annen betydning... (been there, done that)
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #11 Skrevet 24. april 2003 Dusj funker som bare rakker'n . Jeg vet ikke helt, vi sliter stadig vekk med at stearinlysene slokner...
Gjest Kinga Skrevet 24. april 2003 #12 Skrevet 24. april 2003 ...typen foreslo vi skulle være litt dirty'e...Og jeg som nettopp hadde badet og støvsuget! He he...men men..menn...
Gjest sexysadie Skrevet 24. april 2003 #13 Skrevet 24. april 2003 Jeg tok med min X i badekaret en gang og smurte ham inn i sjokoladepudding og slikket det av ham derefter....
aline Skrevet 24. april 2003 #14 Skrevet 24. april 2003 smurte du ham inn i sjokoladepudding i badekaret?????? Blikke det litt gris a? utvanna sjokoladepudding liksom.... :o
Gjest sexysadie Skrevet 24. april 2003 #15 Skrevet 24. april 2003 Hadde ikke vann oppi karet. Plasserte bare mannen der for at d ikke skulle bli søl andre steder.
Gjest Kinga Skrevet 24. april 2003 #16 Skrevet 24. april 2003 hehe *utvanna sjoko-pudding* Jeg har tatt endel sol i det siste (til ære for min deilige mann), men nærmer meg (desverre ikke) utvanna sjokoladepudding etter noen timer i badekaret. Så langt har det resultert i lett rødmende rumpe Men kjæresten er jo glad i kokt hummer og sånt, så det er godt mulig at jeg for han er en bugnende delikatesse.
aline Skrevet 24. april 2003 #17 Skrevet 24. april 2003 Ahh... da skjønner jeg, mann med sjokoladepudding i badekaret istedenfor i senga som man da må sende hele suppedasen til rens for å få ut rester av sjokopudding.... Vibeke, din hummerdelikatesse!!! jeg har en sånn liten tendens til å bli rødstripete jeg på rumpa av solarium.... så det hadde ikke blitt hummer av meg tror jeg, mer polkagris!! men det jo også godt da, men dog bare i små doser.. Men nå har jeg verken mann eller rødstripet rompe, så da så!! Ville heller puttet meg i badekaret (jeg ikke har) iført sjokopudding og presentert meg som sukkerbombe!!
ivanka Skrevet 24. april 2003 #18 Skrevet 24. april 2003 fantastisk tråd. ler så høyt at folk ser rart på meg.
Gjest Kinga Skrevet 25. april 2003 #19 Skrevet 25. april 2003 Vel, nå har jeg kjørt bade-trixet på han. For å si det sånn: Han satt seg til å lese og rette hovedoppgaven min etterpå.... Bra gjettet, chimp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå