Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så heldig å ha premierebilletter til denne musicalen, noen flere som skal få den med seg? Ser at det er mange utsolgte forestillinger allerede :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg det ja. Hadde vært morsomt å se selve musikalen på teater og ikke bare på film. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

• 2 uker senere...
Skrevet

Etter de infamøse mobilbildene av Conradi klarer jeg ikke å ta han seriøst. Derimot elsker den gamle Hollywood filmen. En ekte klassiker.

Skrevet
Etter de infamøse mobilbildene av Conradi klarer jeg ikke å ta han seriøst. Derimot elsker den gamle Hollywood filmen. En ekte klassiker.

Da kan du dra og se det i mai eller juni, da skal en annen skuespiller ta over etter Kåre. Selv klarer jeg heldigvis å se at mobilbildene av Kåre ikke har noe som helst med han som kunstner å gjøre. De var aldri ment for offentligheten. Slikt sier mer om de som sprer bildene enn de som tar dem. Er stor Kåre-fan og gleder meg til forestillingen. Heidi Ruud Ellingsen er også et spennende talent :)

For de som vil se musikalen med Kåre i hovedrollen så er det allerede veldig mye som er utsolgt, så det lønner seg å være tidlig ute å bestille.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...