Gå til innhold

Morsdag snart ?

Anbefalte innlegg

Gjest Starya
Skrevet

Det blir liksom ikke like mye schwung over det når man bare er to, og jeg selv må assistere i kortlaginga... :lol: Det får rekke med ei tegning. :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Nei, å selv assistere er vel ikke det samme. Tegning (skriv på "gratulerer med morsdagen" er vel nesten kort godt nok? Når barnet blir eldre kan de lage mer kompliserte kort, ikke sant?

Vi pleide lage kort med 4 sider, og nedbrettet et hjørne med årstall på. Problemet var at det var en side for mye... På fremsiden tegnet vi konstruktivt og skrev gratulerer med morsdagen (i tillegg til det med årstallet) Ja, hadde etterhvert detaljer hvor man åpnet en luke og der sto noe, men det er uvesentlig i denne sammenheng) På ene siden inni skrev vi et dikt (salig kamp hvert år om å få det til å rime og ikke være likt det fra i fjor, inntil vi etterhvert aksepterte "ubudnen form" og "dikt uten rim"... På baksiden var det "fra"-siden. selvsagt dekorert med amsser av tegninger overalt, men det var liksom en side ekstra. Tegnign av mamma havnet ofte på denne.....

Ja, det er enklere nå, hvor jeg bare finner et bilde, klipper og limer, putter på passende tekst, ikke noe dikt, og sender på mail (så kan pappa skrive ut og klippe ut og gi til henne, siden jeg er i en annen del av landet...) Latskapen lenge leve....

Skrevet
Min familie feirer den hvertfall 11. Mai.

Minnie

Det gjør vi også, men det er fordi vi bor i USA. Morsdag i USA er den 11. mai.

Mamma'n min og svigermor husker vi selvfølgelig på i februar hvert år.

Men jeg blir feiret 11. mai.

Gjest Duchess
Skrevet

ok, men da er det hvertfall ikke morsdag nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...