Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Er ikke prøver men tenkte at dere her inne sikkert er de rette til å svare meg. Har sluttet på p-piller etter stygge pigmentflekker, har gått på dem så lenge at jeg ikke kan huske hvordan en normal syklus er. Jeg har det som beskrives som EL-slim (tykt flytende egge-hvite, uten lukt og farge) i ca 2 uker hver syklus nå. Er dette normalt? Eller er det ikke EL-slim kanskje? Vil helst ikke bli gravid så vil jo gjerne vite når jeg må være ekstra super forsiktig.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Er ikke prøver men tenkte at dere her inne sikkert er de rette til å svare meg. Har sluttet på p-piller etter stygge pigmentflekker, har gått på dem så lenge at jeg ikke kan huske hvordan en normal syklus er. Jeg har det som beskrives som EL-slim (tykt flytende egge-hvite, uten lukt og farge) i ca 2 uker hver syklus nå. Er dette normalt? Eller er det ikke EL-slim kanskje? Vil helst ikke bli gravid så vil jo gjerne vite når jeg må være ekstra super forsiktig.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 El-slimet kjennetegnes av det er blankt og at det kan strekkes (mellom fingrene). Hvor mange dager man har slikt slim er indivuduelt og EL er mest sannsynlig mot slutten av den perioden man har dette slimet... Lykke til med IKKE å bli gravid! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå