Gå til innhold

Kjenner du deg igjen i beskrivelsen av ditt stjernetegn?

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Blue
Både og, jeg er steinbukk, og synes ofte karakteristikken av steinbukken virker gørrkjedelig. All work, no play osv osv.

Steinbukker er ikke kjedelige, bare tilsynelatende :wink: De er store når de er små, også blir de bare festligere og festligere jo eldre de blir! Det er da ikke kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok en Tvilling... det er en del som ikke stemmer, men stort sett stemmer det ganske bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hvordan finner man denne ascendanten, og hva sier egentlig den? Jeg kjenner meg ikke helt igjen i beskrivelen av en løve, men (atter en gang) godt i det Mzfire skriver.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Tyr her :

Kjenner meg jo litt igjen da

- temperamentsfull

- hissig

- blir fort såret

- opptatt av estetikk og pene / vakre ting

- målrettet

- livsnyter

- sta

- sentimental

- konservativ

Synes ikke jeg er :

- korttenkt

Jeg synes mange av karakteristikkene stemmer. Men det er jo litt forskjellig fra horoskopside til horoskopside da. Tar heller og lar muttern fortelle meg om astrologi, da hun driver litt med det selv. Stoler mer på henne enn Spray.no eller baksiden av avisa :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Jeg er nok en ganske så typisk Jomfru.

Kan nevne :

- Pirkete og nøyaktig

- Sjenert liker seg best i bakgrunnen - litt tilbakeholden

- Stiller store krav til seg selv og det man presterer - pliktoppfyllen

- Hjelpsom

- Følsom for kritikk

- Liker punktlighet

-

Ascendenten er i Krepsen :

Motakelig og følsom,

omsogsfull, kjærlig , flittig og forsiktlig ...foretrekker ofte å få være i fred.

Har lest et sted at jomfruer ikke er så kreative - men dette punktet stemmer ikke på meg - jeg har ofte mange baller i luften på en gang ...

Ellers så stemmer nok det meste

Leste forresten om jomfuen i parforhold ....der stod det at man var nokså blyg ...og helst likte lukkede dører og lydtette rom *ler*..men det kunne nok skje litt av hvert innenfor de fire veggene :wink: Ømhet og søte ord var også et stikkord for hva en jomfru liker ....og en renslig og vellstellt partner :wink:

Alt man kan finne ut ved å kikke på stjerner hva? Sikkert gøy å lage horoskop:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Gå på

www.astro.com

Der kan du stille et fødselshoroskop som datamaskinen regner ut.

Men du må vite klokkeslett for da du ble født. Da kan du finne ut av acendant og planetene dine.

Lurer på hvilken acendant du er Fredagsbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Hvis noen kan fortelle meg hva en typisk tyr er, så kan jeg kanskje si meg enig eller uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Visstnok har jeg denne... acendanten (hva ER dette?) i skytten, om jeg har puttet inn tallene rett.. Og det betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Det følger med en analyse på engelsk som forteller om deg som person og forskjellig. Da vil det ta for seg de forskjellige husene og diverse. Har du ikke lest det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg... ehh... leste noe, men skjønte ikke halvparten.

Jeg kan null og niks om dette jeg, rett og slett. Aner ikke hva disse husene du snakekr om betyr engang. Jo, jeg har hørt om det, men aner ikke noe om det. Dette er ikke min store interesse i livet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket stjernetegn er du født i? Passer beskrivelsen av ditt stjernetegn på deg?

Selv er jeg kreps, tror jeg har assedanten (eller hva det nå heter) i krepsen også, så her er det 100 pst kreps! Krepser skal visstnok være romantiske, drømmere, hjemmekjære, innadvendte, empatiske og trofaste.

Jeg er også kreps, og jeg er nok alle de tingenge der, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Ingen stjernetegn beskriver meg bedre enn mitt eget - som er krepsen. Fikk her om dagen stillt mitt eget personlige horoskop, på ca. 25 sider. Det var nesten skremmende hvor bra det stemte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Takk for hjelpa, etter litt leting der inne så fant jeg det til slutt. Også denne påsto at jeg ville ha en ledende stillig, slik også løver er kjent for.

Så jeg vil vel det da. (kan ikke si at min rolle som "null kontakt med venner, og jobber som vaskehjelp" på noen måte henleder i retning av "en ledertype, sosialt og proffesjonelt", så da får vi satse på at livet mitt skal endre seg til det bedre? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Livet kommer til å endre seg til det bedre for deg ja Fredagsbarn :) He he så lenge du føler at du har det bra nå som du har det. Det er viktig.. Men du er go' da :wink:

Kjente meg ikke helt igjen under det som sto under jomfru acendanten..

At jeg liksom gjennomfører alt jeg begynner på det. Det er det ikke alltid jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er nok mye ved Krepsen som stemmer på meg; jeg er hjemmekjær, og dessuten vennegjengens "skulder å gråte på". Men det er en del ved andre stjernetegn også som jeg kjenner meg igjen i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Løvetann

nei ... veldig lite vær i meg..

min astrolog venn har foklart meg hvorfor (uten at jeg kan gengi det forståelig) :oops: .. noen sterke posisjoner som gjør det..

men måne og ascendant tegnene stemmer på en prikk..

Mye vekt og kreps i meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Er Løve, en typisk sådan.

Høyreist, stolt og med en hårmanke som kun er en løvinne verdig.

Sta, egenrådig, sensuell, opptatt av andres ve og vel...... bare for å nevne noe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg er tyr.. Født på kvelden i stjernetegnets siste dag.. (Altså, jeg hadde bursdag i går :D )

De fleste jeg har møtt har trodd at jeg er tvilling, og kjenner meg ikke igjen som tyr.. Og det samme har jeg opplevd noen ganger når jeg har lest horoskop av typen "Slik er en tyr".. Så jeg er nok mere tvilling enn tyr, synes jeg selv.. Kanskje det har noe med at jeg er født på grensen? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Løve, og deler av dette stemmer på meg.

Egentlig har jeg mest positive egenskaper fra Løven (ikke så mye av de negative tingene det gjerne står mye om).

Nå har jeg selvsagt mine negative ting andre steder - som i Skorpionen og diverse. Ikke helt pent kanskje. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...