Junebug Skrevet 23. april 2003 #1 Del Skrevet 23. april 2003 Hvilket stjernetegn er du født i? Passer beskrivelsen av ditt stjernetegn på deg? Selv er jeg kreps, tror jeg har assedanten (eller hva det nå heter) i krepsen også, så her er det 100 pst kreps! Krepser skal visstnok være romantiske, drømmere, hjemmekjære, innadvendte, empatiske og trofaste. Når det gjelder meg selv, kjenner jeg igjen noen deler av beskrivelsen - men synes at jeg ikke er så myk som beskrivelsen sier, er mer utadvendt og rocka enn det. Jeg er ikke astroligi-frelst, men synes det kan være interessant å lese slike beskrivelser og se om det stemmer på meg selv eller folk jeg kjenner. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. april 2003 #2 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er løve. Jeg kjenner meg delvis igjen i noe av det, men det der med å være en "ledertype" og sånne betegnelser passer bare delvis på lille meg med laber selvtillit da. Men saken er den at når jeg bare slapper av og ikke er sammen med folk jeg tenker på hvordan tenker på meg, om du skjønner, da tar jeg lett ledelsen, har meninger, og er ikke redd for å si noe (nå etter at jeg har fått bedret min selvtilit i alle fall, sambo er god å ha)' På et vis kjenner jeg altså delvis igjen "den egentlige meg", men ikke alltid den "meg" som andre ser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. april 2003 #3 Del Skrevet 23. april 2003 Det er vel heller mer interessant å finne en person som ikke er enig i NOE ett horoskop forteller en om stjernetegnet sitt... Alle vil finne noe som 'passer'.... ADD: Jeg er Vannmann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. april 2003 #4 Del Skrevet 23. april 2003 Kanskje noe stemmer?! De som ikke kjenner meg ser trekk fra ascendant tegnet mitt, mens de som virkelig kjenner meg ser trekk fra tegnet mitt. Og det er vel slik det skal være?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. april 2003 #5 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er Skorpion og myyye stemmer.. Har acedant i Jomfruen, og det passer også.. Litt rart, med såpass forskjellige tegn, men man har mange gode og dårlige sider ved seg selv. :D Jeg er ikke sjalu da, hvertfall ikke mye, og det beskrives Skorpionen som , så der passer det ikke, men det meste andre gjør nok det ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 Ja, akkurat mitt poeng. Jeg finner også mye som stemmer.... Men det finnes sikkert noen som opplever at ingenting stemmer? Ikke ?? Vel da er det bare litt av vært i 'bøtten av horoskop personaliteter' som blir plukket opp for hvert stjernetegn. Og da passer jo alltid noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. april 2003 #7 Del Skrevet 23. april 2003 Har funnet ut at det er ganske mye i beskrivelsen av mitt stjernetegn som jeg kjenner meg igjen i. Er nok en typisk VEKT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. april 2003 #8 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg er en typisk Finner masse i mitt stjernetegn som jeg synes stemmer med den jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 24. april 2003 #9 Del Skrevet 24. april 2003 Gi meg en link så skal jeg lese den og svare deg etterpå. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 24. april 2003 #10 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg er vær og kjenner meg litt igjen i det som kjennertegner væren. Men jeg må legge til at jeg kjenner meg litt igjen i det som kjennertegner alle de ander stjernetegnene også. Og slik tror jeg nok det vil være for de fleste at de har trekk ifra alle stjernetrekk, vi har jo mange forskjellige sider vi mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 24. april 2003 #11 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg er kreps på min hals ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. april 2003 #12 Del Skrevet 24. april 2003 Typisk skorpion ja.. Og jeg tror nå at dette stjernegreiene er bare vås.. men typisk.. ja det er jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. april 2003 #13 Del Skrevet 24. april 2003 I rest my case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 24. april 2003 #14 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har sol og månetegn i Løven og acendant i jomfruen. Før jeg visste acendanten min følte jeg meg ikke som en løve i det hele tatt. Dette med at løven er en ledertype, utadvendt mot alle. DA ble jeg usikker om jeg egentlig var en løve. Men så da jeg fant ut at jomfruen er acendanten min gikk det opp et lys. Jeg fremstår som litt sky og stille som men når jeg blir kjent med noen kommer løven i meg fram hehe.. Da går skravla.Jeg kan også virke veldig ordentlig og ryddig, men det er jeg langt i fra. Jeg er ordentlig altså Men ikke så ordentlig som jeg kan virke Når jeg føler meg trygg og sikker, da kan det komme litt ledertendenser. Mest på jobben. Men hvis jeg føler meg overlegen overfor noen kan jeg også bli mer skjefete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 25. april 2003 #15 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg er skytte, og er sterkt preget av det. Ser det selv, og hører det fra folk som kjenner meg. Men kan ikke si at hele tolkningen av fødselsdiagrammet mitt stemte, nei. Noen av tingene kjente jeg meg ikke igjen i i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 25. april 2003 #16 Del Skrevet 25. april 2003 Tja,litt hvertfall! Er Skorpion jeg da!! Møtte en gang en dame som holdt på med astrologi/"laget" horoskoper og slikt og hun sa hun kunne "se" at jeg var Skorpion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 27. april 2003 #17 Del Skrevet 27. april 2003 Både og, jeg er steinbukk, og synes ofte karakteristikken av steinbukken virker gørrkjedelig. All work, no play osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 27. april 2003 #18 Del Skrevet 27. april 2003 Mitt stjernetegn stemmer delvis. Faktisk nesten bare de positive egenskapene (og dette sies til og med med all selvinnsikt som kan oppdrives, om noen lurte ). Mitt personlige horoskop derimot, er 100 % riktig. Alt - hver eneste detalj, stemmer. Etter å ha fått det i hendene, har jeg ingen tvil over hodet, når det kommer til seriøs astrologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2003 #19 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg er også Skytte - og blir mer og mer typisk for tegnet mitt etter som jeg blir eldre og tryggere på meg selv, men har tendenser til sjenanse som ikke passer inn i skyttebildet. Men den også blir mer og mer borte - tenk når jeg blir femti, da hopper jeg over gjerdet og løper ut etter den pila jeg skøyt ut..... Gleder meg.... Ascendanten min er visstnok vær, hvilket jeg ikke finner noe likhet med i det hele tatt. Kan det være noe feil med klokkeslettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #20 Del Skrevet 30. april 2003 Stjernetegn: Løve Ascendant: Skytte Og jada, jeg kjenner meg igjen i en del i begge tegnene. Jeg fikk forresten en astroanalyse i dåpsgave - og den stemmer utrolig bra! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå