Gjest Morgan le Fay Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 I alle de småposene med frukt og nøtter som jeg har sett, er hovedbestanddelen av nøtter cashewnøtter, som magen min reagerer på, og derfor må jeg plukke dem bort. Derfor ender jeg opp med en stor haug med nøtter jeg ikke kan spise, så jeg lurte på om noen har sett slike poser UTEN cashewnøtter? (jada, jeg kan sikkert blande selv, men det vil aldri bli gjort pga. latskap).
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hvor lang tid tar det å putte oppi løsvektnøtter i en boks i fra Nøttefabrikken? Max. 1/2 min.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Hvor lang tid tar det å putte oppi løsvektnøtter i en boks i fra Nøttefabrikken? Max. 1/2 min. Det har du for så vidt fullstendig rett i. Jeg tenkte bare ikke over det i farten.
Gjest Frk Åberg Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Nå er jeg ikke helt sikker, men kan det være at det ikke er cashew-nøtter i de små nøtteposene de har på Rema? Den har et gullfelt foran og bilde av nøtter. Koster 16,-. Innbiller meg at den bare inneholder paranøtter, hasselnøtter og mandler, i tillegg til rosiner og papaya (?). Nøtter i løsvekt er jo en idé, men jeg syns det blir dyrt (særlig hvis man er glad i nøtter, som meg). Selv om det er bedre enn nøtteblandingen jeg nevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå